Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 95
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Hij laadt bij mij nu erbarmelijk slecht. Vooral in Off Topic. Reageren duurt uren, dubbelposts als gevolg, laden van pagina's resulteert soms in lege pagina's. De laatste tijd wordt het steeds erger. Andere sites laden gewoon vlot.

  2. #82
    Member
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Locatie
    Angerlo
    Berichten
    60

    Thumbs up

    Bij mij is ie gewoon hartstikke snel:P
    Laatst gewijzigd door Don Capo; 17 september 2009 om 15:14 Reden: irritante spelfout

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 januari 2007
    Berichten
    1.225

    Standaard

    Hier doet het ook terug normaal. Lag waarschijnlijk aan de ISP.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Sustain???????????????

    Dan speel je gewoon te langzaam...
    http://www.last.fm/user/BloodMoonDemon

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART Bekijk bericht
    Hij laadt bij mij nu erbarmelijk slecht. Vooral in Off Topic. Reageren duurt uren, dubbelposts als gevolg, laden van pagina's resulteert soms in lege pagina's. De laatste tijd wordt het steeds erger. Andere sites laden gewoon vlot.
    Ik heb ook al tijdje last van. Vooral die witte pagina's zijn irritant. Ligt overigens niet aan de ISP .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2008
    Locatie
    Weert
    Berichten
    2.015

    Standaard

    Database error
    The database has encountered a problem.
    Please try the following:

    * Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
    * Open the www.gitaarnet.nl home page, then try to open another page.
    * Click the Back button to try another link.

    The www.gitaarnet.nl forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

    We apologise for any inconvenience.
    Heerlijk, de hele avond F5'en
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

  6. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Heerlijk, de hele avond F5'en
    Ja het is stink irritant. Sommige mensen moeten echt een spoedcursus forumhosten krijgen . Kind van 12 kan de was doen lijkt mij, maar dit valt in ICT land helaas vaak vies tegen.

    Overigens kunnen de moderators (tenzij ze dit forum ook hosten) hier niets aan doen (voor het geval mensen dat denken na mijn statement hiervoor).

    @admin: Misschien is het een goed idee om het forum door professionals te laten hosten (of iig mensen die capabel genoeg zijn hiervoor). *hint*.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  7. #87
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Er wordt hard gewerkt aan een forumupdate. Dit soort cynische opmerkingen zijn nergens voor nodig.

    GOLDMEMBER

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Thumbs up

    Die cynische opmerkingen lokken anders wel een informatieve mededeling van jouw zijde uit.
    Ik hoop dat de update het forum sneller zal maken.
    De functionaliteit is prima, vind ik.

  9. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht
    Er wordt hard gewerkt aan een forumupdate. Dit soort cynische opmerkingen zijn nergens voor nodig.
    Hoi Don Capo,

    Ik was niet cynisch hoor. Ik ben blij dat er wordt gewerkt aan een update.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
    Die cynische opmerkingen lokken anders wel een informatieve mededeling van jouw zijde uit.
    In mijn "cynische" opmerking zit anders ook informativiteit. Wellicht niet de beste manier om dit duidelijk te maken maar ik vind dat er van zo een groot forum best wel wat te verwachten valt. Als het nu een klein lay-out dingetje was zat ik niet te zeiken maar: database-errors, witte schermen en dergelijke is dan weer een hele andere orde. Het is vooral zo jammer omdat dit zo een leuk en leerzaam forum is!


    Ik zie die update graag tegemoet. Waarom ga je trouwens niet terug qua versie? Dan heb je ook geen last meer van de problemen. Wellicht niet veiligste dat je kunt doen maar beveiligingsupdates kun je toch los implementeren in een script of engine.

    Ik zie het vanzelf wel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  10. #90
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Het valt toch wel mee? Ik ben bijvoorbeeld actief op het Citroen forum, daar is een vracht aan informatie over alle modellen, met enorm veel kennis en ervaring. Zelfs over de zeldzame SM is daar heel veel kennis welke door de jaren werd uitgewisseld.

    En dat forum is al een week pleite, het schijnt dat alles is verloren gegaan en dat is een ramp. Vrachten met posts waar je op kon terugvallen als je een probleempje had met welk model van deze zeer gecompliceerde auto's en alles kan zomaar voorgoed verloren zijn gegaan.

    Dus ik vind het hier nog wel goed gaan, het is af en toe traag, maar het werkt en ik hoop dat al die kennis die hier aanwezig is bewaard mag blijven.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top