Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11

    Standaard

    Interessante combinatie, leuk liedje, lekker geluisterd. Top.

  2. #12

    Standaard

    Erg lekker dit Gus. Inderdaad hoor ik ook een beetje de Neil Young sound uit vervlogen tijden. Volwassen is het woord dat door mijn hoofd zoemt. Geen gepruts, dit is het, en zo is het goed!
    Petje af man!

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Leuk. Ben het wel eens met Pascal. Ook in die zin dat ik je andere (solo) nummers nu door een ander gehoorapparaat kan beluisteren. Zang had iets zachter gemogen en de gitaar wat harder. Ben benieuwd naar de volgende!
    Leuk Cageman! De verhouding zang/begeleiding is een rechtstreeks gevolg van de dame haar natuurlijke jachtterrein. Daarin schittert ze en is ze succesvol. Een klote mix is gevaarlijk. Verveling is nog gevaarlijker.
    Ik ben ook benieuwd naar de volgende.
    Zekers! Fijn dat je hebt gereageerd.
    vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Interessante combinatie, leuk liedje, lekker geluisterd. Top.
    Leuk dat je hebt geluisterd, M.
    Dank je wel.
    Ik zal de dames informeren!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hs0504 Bekijk bericht
    Erg lekker dit Gus. Inderdaad hoor ik ook een beetje de Neil Young sound uit vervlogen tijden. Volwassen is het woord dat door mijn hoofd zoemt. Geen gepruts, dit is het, en zo is het goed!
    Petje af man!
    Dank voor je compliment. Doe je het niet voor, maar leuk is het zeker.
    Ook deze ga ik aan mijn companen vertellen. Ze kijken er zeker van op!
    Vooral de jongste was erg voorzichtig in dat opzicht.
    Dank voor het luisteren!

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Leuk hoor! Qua teksten kan ik alleen maar beamen wat al opgemerkt is: zijn mooi en zitten goed in elkaar.

    Muzikaal vind ik het ook bijzonder. Wel wat ver van mijn bed qua smaak en daarom lastig voor mij te beoordelen (mijn handicap, zegt verder niks over de muziek). Op mijn iphone klinkt de mix wat scherp, zal ‘t straks een afspelen op de Philips buizenradio uit 1956, daarop klinkt alles warm...... ;-)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  7. #17

    Standaard

    Een paar 'bescheiden' tikken vooraf en dan...... BAM. Donder en bliksem, het hoort er allemaal bij, bij een orkaan.
    Lekker stevige begeleiding.
    De zang is prima, maar wel een beetje te 'lief' voor dit nummer.
    En een beetje te hard in de mix, maar dat maakt het niet minder leuk.
    Ook heel bijzonder om jouw begeleiding te horen bij deze zang. Of andersom....
    Is een heel ander sfeertje dan bij een 100% Gus nummer.
    Gaat u zo door heer Gus, maar ook weer met jouw solo werk.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Leuk hoor! Qua teksten kan ik alleen maar beamen wat al opgemerkt is: zijn mooi en zitten goed in elkaar.

    Muzikaal vind ik het ook bijzonder. Wel wat ver van mijn bed qua smaak en daarom lastig voor mij te beoordelen (mijn handicap, zegt verder niks over de muziek). Op mijn iphone klinkt de mix wat scherp, zal ‘t straks een afspelen op de Philips buizenradio uit 1956, daarop klinkt alles warm...... ;-)
    Ik vind eerlijk gezegd dat je heerlijke muziek maakt en dat we daar wat weining van krijgen. Zo, die klacht is alvast genoteerd.
    Maar afgezien daarvan, onze muziek ligt allebei buiten de bandbreedte van de tijdgeest. En in vergelijking dichter bij elkaar dan bij de huidige muziek.

    Doe voorzichtig met de vol karton speaker uit je radio. De bas is loodzwaar.
    Leuk dat je hebt geluisterd.

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Een paar 'bescheiden' tikken vooraf en dan...... BAM. Donder en bliksem, het hoort er allemaal bij, bij een orkaan.
    Lekker stevige begeleiding.
    De zang is prima, maar wel een beetje te 'lief' voor dit nummer.
    En een beetje te hard in de mix, maar dat maakt het niet minder leuk.
    Ook heel bijzonder om jouw begeleiding te horen bij deze zang. Of andersom....
    Is een heel ander sfeertje dan bij een 100% Gus nummer.
    Gaat u zo door heer Gus, maar ook weer met jouw solo werk.
    Leuk dat je hebt geluisterd heer E., je weet dat dat veel voor mij betekent. Het eigen werk gaat onvermoeibaar en onverwoestbaar door. Ik heb eerder te maken met het idee dat er iedere week wel een nummer tussen zit waarin ik wat zie, en voor ik een keus heb kunnen maken is er alweer een nieuwe week voorbij.

    Bij mij thuis, toen ik heel jong was, werden dat rijke mensen problemen genoemd.

    Je hebt alles, je bent nog songschrijver ook, dus dan nog klagen?
    De nieuwe muziek blijft maar komen. Wat zijn we toch rijk.

    Heb dit lied in Amsterdam gedraaid op speakers van €8.500,00 per stuk....., je weet niet wat je overkomt. En dan klinkt Chris' stem heel natuurlijk hoor.

    Having said that, nu ben jij weer aan de beurt met een leuk lied.
    Leuk dat je hebt geluisterd.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Lekker deuntje weer! Lekker knorrende lage tonen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top