Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard Nieuwe pedaltrain, alleen lege koffer gekregen 🤔

    Bestel ik bij een zekere Bredase muziekwinkel een nieuwe Pedaltrain+koffer, krijg ik een doos met wat plastic en alleen de koffer erin. Vond hem al wat weinig wegen toen ik hem ophaalde bij het PostNL punt 😄 Gebeld, eerste reactie een diepe zucht, de train zelf stond nog "op een display" in de winkel. Kennelijk een demo-model dus (stond zo niet op de site). Verder nog geen begin van 'sorry voor het ongemak' ofzo. Maar goed, ze zouden hem gaan nasturen, of ik eerst wel even een email wilde sturen. Gedaan, maar niet even een mailtje terug van 'we gaan het in orde maken' ofzo.

    Foutje kan gebeuren, geen probleem, maar je kan als winkel toch op zijn minst net dóén alsof je het vervelend vindt voor je klant 😄

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Jij verwacht een heel persoonlijke benadering wanneer je online iets bestelt?
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; 29 november 2021 om 23:30

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Jij verwacht een heel persoonlijke benadering wanneer je online iets besteld?
    Het is een winkel. Ik bestel er iets. Zij maken een fout. Ik bel ze. Ik mail ze. Ik verwacht geen koffie. Ik verwacht geen bos bloemen. Ik verwacht wel fatsoen. Online of niet.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DrHanz Bekijk bericht
    Het is een winkel. Ik bestel er iets. Zij maken een fout. Ik bel ze. Ik mail ze. Ik verwacht geen koffie. Ik verwacht geen bos bloemen. Ik verwacht wel fatsoen. Online of niet.
    Terecht, denk ik. Erik probeert je - op zijn geheel eigen en unieke wijze - duidelijk te maken dat dat soms al teveel is gevraagd.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    I'm special

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    De email beantwoorder van een muziekzaak:

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #7

    Standaard

    😄😄

    Krijg vanmorgen alsnog een antwoordmail, niet met 'goh vervelend, sorry' maar met de vraag of ik foto's wil sturen omdat zij van mening zijn dat de aan mij gestuurde doos 'fabrieksvers' was. Er zaten nota bene twee f-ing reclamestickers van hun eigen winkel IN de softcase IN de doos!

  8. #8

    Standaard

    Krijg beetje gevoel dat ze mij een onvolledige retourzending in de maag proberen te splitsen.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Een foto sturen van iets wat je niet hebt ontvangen….
    ze hebben zelf toch aangegeven dat de train nog in de winkel stond?

  10. #10

    Standaard

    Uiteindelijk konden ze obv de foto's (hun eigen reclamestickers zaten in de softcase van de ontbrekende pedaltrain &#128516 niet volhouden dat de doos direct en ongeopend van de fabrikant naar mij was gestuurd, ze gaan de ontbrekende pedaltrain alsnog opsturen. Man man man. Niet nogmaals bij deze zaak.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top