Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1643 van 1792 EersteEerste ... 643114315431593163316411642164316441645165316931743 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.421 t/m 16.430 van 17917
  1. #16421

    Standaard

    bol.com is overigens ahold.
    Die kruidenier ja.
    en ze runnen de bol-winkel ook als kruidenier.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  2. #16422
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Nepartikelen melden bij Marktplaats werkt echt voor geen ene meter. Bij een melding gaan ze het zo draaien dat jij mag gaan aantonen waarom een artikel nep is, dus zelf research doen zit er bij Marktplaats zelf niet in. Daarnaast reageren ze zo traag op meldingen, dat een artikel dan al weken online staat en het kwaad al geschied zou kunnen zijn. Zelfs Marktplaats wijzen op hun wettelijke verantwoordelijkheid worden ze niet warm of koud van, ze gaan zelfs bijdehand doen als je de verkeerde werknemer treft. Been there, done that. Het enige wat waarschijnlijk echt werkt is direct melden bij de douane of aangifte doen van oplichting bij de politie. Hoewel ik me bij die laatste afvraag of de advertentie dan niet ook weken online blijft staan voor je een standaard mail terug krijgt dat ze geen aanknopingspunten hebben en dus geen verder onderzoek doen. En bovendien, wie gaat nou serieus de douane of iets dergelijks inschakelen? Misschien is dit een optie? https://stopnamaak.nu/meld-namaak/

  3. #16423
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Maar effe voor de zekerheid he...die floyd rose les paul....wát zijn nu se dingen die niet kloppen dan?

    Ik zag frets over binding, maar er zijn tegenwoordig les pauls die dat standaard hebben, en na een refret zou ik er zelf denk ik ook voor kiezen.
    Een niet kloppend trussrod plaatje zag ik nog, en ik had wat twijfels bij de vorm van de onderste cutaway.

    Nog andere dingen?

    Persoonlijk zou ik het fijn vinden als ik hier gewaarschuwd zou worden voor nep, en dan ook wat er niet deugt. Word je nooit stommer van toch?

  4. #16424
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Maar effe voor de zekerheid he...die floyd rose les paul....wát zijn nu se dingen die niet kloppen dan?

    Ik zag frets over binding, maar er zijn tegenwoordig les pauls die dat standaard hebben, en na een refret zou ik er zelf denk ik ook voor kiezen.
    Een niet kloppend trussrod plaatje zag ik nog, en ik had wat twijfels bij de vorm van de onderste cutaway.

    Nog andere dingen?

    Persoonlijk zou ik het fijn vinden als ik hier gewaarschuwd zou worden voor nep, en dan ook wat er niet deugt. Word je nooit stommer van toch?
    Aan de bijdrage van sneakie peakie te zien kan hij jou dat haar fijn uitleggen, Dus kom er maar in sneakie peakie

  5. #16425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Aan de bijdrage van sneakie peakie te zien kan hij jou dat haar fijn uitleggen, Dus kom er maar in sneakie peakie
    Geen idee waar je dat uithaalt. Sneakie zegt nergens verstand te hebben van gibson, ik vraag me vooral af hoe jij dat voor je zeit "iemand van gibson die contact opneemt met MP".

    Maar geeft niet hoor lieverd, je voelde je vast wat op je pikkie getrapt en ja dan reageren mensen vaak met totaal uit de lucht gegrepen beweringen.

  6. #16426
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneakie peakie Bekijk bericht
    Geen idee waar je dat uithaalt. Sneakie zegt nergens verstand te hebben van gibson, ik vraag me vooral af hoe jij dat voor je zeit "iemand van gibson die contact opneemt met MP".

    Maar geeft niet hoor lieverd, je voelde je vast wat op je pikkie getrapt en ja dan reageren mensen vaak met totaal uit de lucht gegrepen beweringen.
    Tis duidelijk dat er niet veel verstand in je zit als jij je dat niet voor kan stellen. Bij mij gaat dat moeiteloos

  7. #16427
    Member
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Maar effe voor de zekerheid he...die floyd rose les paul....wát zijn nu se dingen die niet kloppen dan?

    Ik zag frets over binding, maar er zijn tegenwoordig les pauls die dat standaard hebben, en na een refret zou ik er zelf denk ik ook voor kiezen.
    Een niet kloppend trussrod plaatje zag ik nog, en ik had wat twijfels bij de vorm van de onderste cutaway.

    Nog andere dingen?

    Persoonlijk zou ik het fijn vinden als ik hier gewaarschuwd zou worden voor nep, en dan ook wat er niet deugt. Word je nooit stommer van toch?
    Wat een discussie weer zeg...

    Soit,
    De cutaway ziet er vreemd uit, alsof die te vlak is
    De inlays zien er niet uit als MOP
    Split diamond is fout
    Truss rod cover is fout
    De headstock is te groot (de G van het gibson logo moet beginnen net naast de D tuners, in dit geval staat het logo te hoog waardoor de headstock te groot is)
    Geen binding achterkant
    En natuurlijk: de bellycuts aan de achterkant!!

  8. #16428
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Bellycut is idd niet goed.

    Binding aan de achterkant heeft de les paul custom axcess ook niet.

    Switchcover klopt ook niet, en trem cover ook niet volgens mij.

  9. #16429

  10. #16430
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Afgezien van de bizarre google translate toestand, zie je op het zicht wat er mis is met deze gitaar ? Het is mi altijd nuttig om dat er bij te vermelden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top