Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 101
  1. #91

    Standaard

    Waarom gaat de CAE weg? wat is er beter dan dat?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Waarom gaat de CAE weg? wat is er beter dan dat?
    Hoezo gaat ie weg? Dat lees ik nergens...

  3. #93

    Standaard

    in de sig van bluegate


    http://www.bluegate.nl

    Te Koop: CAE 3+ met SE op kanaal 3. (1195 Euro)
    Incl. 4h SKB koffer + Nobels midiswitcher.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Hij mag weg omdat ik nu alleen nog maar op mijn eigen TrainWreck kloon speel.
    Voorheen gebruikte ik hem om een heavy lead geluid bij mijn Overtone Special
    te hebben.

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Omdat dit topic toch een beetje 'all things 3+' aan het worden , stel ik hier mijn waarschijnlijk ontzettend domme vraag:

    Je kunt hem (haar?) instellen op 220V en 230/240V. Waar kun je hem een beste op zetten om schade te voorkomen (even ervan uit gaan dat je geen powerconditioner hebt)?

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    230V is goed, dat is wat er uit het lichtnet zou moeten komen.
    (Als je gaat meten rond de 225V, ligt eraan waar je woon en of er groot verbruikers in de buurt zitten)
    Tegen pieken zul je de CAE niet beschermen als je hem op 240V zet, daar heb je echt
    een goede powerconditioner voor nodig met overspanning bescherming.

    Maar gezien de bouwkwaliteit en dat ik met mijn oude 3+ uit 1991 nooit problemen heb
    gehad zou ik me er niet te veel zorgen om maken.

  7. #97
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Ik ben vrijwel zeker dat ik ergens gelezen heb dat een 3+(SE) met originele transfo in Europa op 240v moet staan en met de nieuwe transfo op 230v.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  8. #98

    Standaard

    Leuk om te lezen. Ik zal eens kijken waar de mijne op staat

    Vanavond weer erop gespeeld en ben nog steeds enorm verliefd erop!
    De beste preamp die ik ooit heb gehad en ik heb m nu al weer meer dan 4 maanden
    Das al heel wat. Stom maar ik heb geen een keer om gekeken naar de Mark IV of andere Mesa amps... Live is deze amp gewoon 100% wat ik wil! kan er neit over uit.

    Wel twijfel ik nog steeds over de speakers.

    Ik heb m nu standaard met de Bag end speakers en kom bij 1 van mn bands met een kleine zolder oefeneruimte nog niet helemaal lekker door de mix. in andere bands en projecten is dat geen probleem.
    Ook heb ik m geprobeerd met mn 1960AV cab met V30's erin en dat is het zeker helemaal niet. Voor in die oefenruimte op zolder zoek ik nog een marshall 1960A cabjeomdat die wat anderes gevoiced zijn en daar wel goed kan werken. Maar op de een of andere manier wil ik nog steeds de set eens horen over bogner of mesa 1x12 cabs. Daar ben ik ooit mee begonnen en de kans is enorm groot dat ik daar ook nog eens mee ga eindigen
    Niet dat de bag ends niet goed zijn maar gewoon om zeker te weten dat het 100% goed is!

    Op dit moment ben ik weer van alles aan het verkopen om budget vrij te maken voor de volgende doelen.

    Acoustic amp voor mn gibson acoustic
    Boss pedaaltjes voor bij mn AVT stackje dont ask...
    1960A voor in de oefenruimte

    en daarna wil ik een goede looper met een tube screamer voor in mn rack. de rocktron patchmate gaat dan weg en maakt dan ruimte voor een nieuwe looper/switcher... weet alleen nog niet welke.

    Ook wil ik mn 20PC DIY Midi pedaal om gaan bouwen naar 2 10PC midi pedalen. 1 in de oefenruimte, 1 thuis.

    Mn huidige fligthcase met daarin de fc-200 en bij behorende 2e expressie pedaal verkoop ik dan weer... houdt k weer geld over en is het kleiner en meer naar mn zin... hoop ik

    weer een hoop eisen en wensen duys voor het volgende jaar maar de cae 3+ blijf een geweldig ding.

    Ik heb al een hoop dingen de hemel in geprezen maar ik heb nog nooit gezegt dat ik een blijvertje had... ditmaal heb ik dat gevoel zeker wel!!!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2005
    Locatie
    hoeksche waard
    Berichten
    332

    Standaard

    Ja nocki ik kan het niet laten..
    WAT ... maar dan ook WAT THE HECK! moet jij met een AVT setje?!
    sorry... moet het vragen:P
    Ik voel een bepaalde pijn op de borst opkomen wanneer ik een medeCAE-er zoiets hoor zeggen... IK heb een harley benton ernaast! dat klinkt heerlijk... nee maar jij, jij verrader! hebt een AVT:P

    haha nee geintje maar als je je verhaal kwijt wilt, ben heel nieuwsgierig

    Grtz Sebas
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

  10. #100

    Standaard

    hihi. het is heel simpel.

    Gitaar spelen is leuk. slepen met gear niet.

    Ik doe verschillende dingen. soms ben ik gastmuzikant voor een koor en hoef ik alleen een solo te doen en soms speel ik in mn eigen band. een andere keer is er een project waarbij ik weer heel andere dingen moet doen. daarnaast speel ik ook nog in de kerk band.

    In de kerk speel ik af en toe bas dus heb ik daar mn basgitaar liggen en een bassampje. die staan daar dus hoef ik nooit te slepen. Ook staat daar die AVT150top met een 1960AV kast eronder. Heel makkelijk. hoef nooit te slepen en ik heb een akoestisch geluid, leuke clean, cunchje en lekkere overdrive. daarnaast nog chorus en delay en allemaal voetschakelbaar en snel op gebouwd.
    Ik kom aan en plug mn gitaar in en klaar. Daarvoor dus de AVT.

    Als ik wil kan ik mn bovenste rack meenemen waarin mn draadloos, tuner en wah zit zodat ik daar ook nog gebruik van kan maken als ik wil.

    AVT is niet zo'n heel slechte bak hoor. zolang je de scoop knoppen maar niet gebruik. Het is zeker neit te vergelijken met de CAE maar uiteindelijke heb ik daar dus een leuk goedkoop setje staan...
    Sommigen zullen het zonde vinden voor 1 of 2 keer per maand maar het kost niets en alles staat altijd klaar.

    In de oefenruimte van nmn band wil ik ook nog een marshall 4x12... waarom.. gewoon om niet meer te hoeven slepen
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top