Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Soms wel, hangt van het nummer en de gitaarpartij af.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Dat is zo; dit soort geintjes wil je niet met een analoge delay zou ik zeggen:

    https://youtu.be/d3W3U3jXls4

    Gave gitarist trouwens, nuno bettencourt. Jammer dat het verder zo'n nichtenband is, maar ja.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Dit lijkt me een digitaal apparaat gezien de mogelijkheden. Maar klinkt hij desondanks toch een beetje analoog?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Soms wil je gewoon een digitale delay, die niet analoog klinkt. Toch? Ik wel in ieder geval.
    Heren, alsjeblieft. Met alle respect, maar ik wil gewoon info over een apparaat of wat tips. Weet je daar wat van of heb je die tips, reageer dan. Graag zelfs. Ik heb echter geen zin om straks weer pagina's met dat oeverloze geneuzel te lezen. Het boeit me niet. Lees mijn startpost en dan snap je het misschien. Of maak een eigen topic over digitaal/analoog aan. Dan weet ik waar ik weg moet blijven. Doen jullie dat dan hier ook. Tenzij....
    Kijk, die post van Erik de Perik was nog leuk. Als jullie ook grappig willen zijn: te laat, hij was jullie voor!

    Gr. Guitarkid
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 16 april 2018 om 20:18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Punt is alleen dat ik hem in de loop van de Blues Deluxe zet (reverb, delays, chorus, tremolo etc) en ik me afvraag of ik dan de distortions kan gebruiken met goed fatsoen. Ze zitten er tenslotte in...
    De meeste delay en modulatie patches komen uit de 4 serie, (DL4, FM4, etc.) dus die zijn gewoon prima.
    De drives vond ik echt een stuk minder, maar das misschien ook een kwestie van smaak.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    De meeste delay en modulatie patches komen uit de 4 serie, (DL4, FM4, etc.) dus die zijn gewoon prima.
    De drives vond ik echt een stuk minder, maar das misschien ook een kwestie van smaak.
    Maar dat van die drives is dus op zich niet zo erg: ik ben erg tevreden met wat ik aan drives heb. Ik ga hem maar eens testen!
    Nogmaals dank voor deze eye-opener. Toch, als er nog andere ideeën zijn of ervaringen met de Valeton: wees welkom!
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 16 april 2018 om 23:23
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  6. #16

    Standaard

    Misschien is een van de multi stomp pedalen van zoom ook nog een optie? Die zijn wat kleiner dan de line 6.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjtevel Bekijk bericht
    Misschien is een van de multi stomp pedalen van zoom ook nog een optie? Die zijn wat kleiner dan de line 6.
    Die heb ik oppervlakkig overwogen. Ik heb nog een GXon en op zich voldoet die wel, maar is dus te groot. Ik duik er toch nog even weer in, want op het eerste gezicht zijn de fx redelijk het zelfde in de MS50G. Dank!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Omdat ik vind dat als je advies en/of info vraagt het wel netjes is om even te updaten: ik ben er nog niet helemaal uit.
    Ik heb in ieder geval besloten om mijn pedalenbak helemaal te ontmantelen volgende week en dan eerst weer eens lekker te gaan experimenteren met de inhoud qua volgorde en combi's. Ik heb een multi-voeding gekocht (8x9V) en het werd ook sowieso wel eens tijd voor wat orde in de chaos.
    In de loop der jaren is wel wat veranderd en dat heeft er wel toegeleid dat ik bijna zelf niet precies weet hoe e.e.a. is aangesloten omdat de pedalen niet in die volgorde in de bak staan. De volgorde klopt op zich wel en het klinkt ook allemaal wel goed, maar het kan efficiënter en overzichtelijker! Ik vermoed dat er wel wat meer ruimte vrij komt en dat vergroot de mogelijkheden t.a.v. van mijn zoektocht naar welk pedaal dat er bij moet komen, zoals genoemd in de openingspost!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top