Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 102 van 142 EersteEerste ... 25292100101102103104112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.011 t/m 1.020 van 1411
  1. #1011
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Die is voor wanneer je een Les Paul mee wil nemen op een expeditie in Siberie.
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 februari 2018 om 21:13

  2. #1012
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik vind het juist geweldig dat ze toch iedere keer weer met nieuwe finishes komen. Het schijnt ook de nieuwe trend te zijn hè? De relics lijken plaats te maken voor aparte kleuren en 'paint jobs'. Leuk toch? Het bedrijf blijft een beleid voeren die ze naar de afgrond drijft, maar dat heeft niets te maken met hun kleurenpalet en hun keuze om beproefde modellen in een nieuw jasje te gieten met SC schakelingen en meer van die dingen. Ik juich dat zelfs toe.
    Ze maken nog steeds de bekende shit en dat doen ze in verschillende prijsklassen. Allemaal goed.

    Wat zeker NIET goed is, is de vaak belabberde kwaliteit (vooral bij hun solid body electrics). Dat mag natuurlijk niet. Wat ook niet goed is is de manier waarop het personeel behandeld wordt. Als je kijkt bij Martin & Co, of nog beter, bij Aristides, dan zie je dat mensen trots zijn op wat ze doen. Toch belangrijk, dunkt mij.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #1013

  4. #1014
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik zou het toch zonde vinden als zo'n mooi bedrijf als Gibson van de markt zou verdwijnen. En ja, ik zie het nog wel gebeuren dat een Chinese investeerder het zaakje overneemt. Maar dat zou toch voelen alsof het definitief over is. Ik kan het me ook nauwelijks voorstellen dat dit staat te gebeuren.
    Dan hebben we eindelijk "echte" Chinese Gibson's.... Dat wordt nog wat!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  5. #1015
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Als je gevoelig bent voor sentiment, ja dan is het een ramp. Wil je gewoon goeie gitaren hebben, lijkt het me een uitstekende zet!

  6. #1016
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  7. #1017
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  8. #1018
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Frozen North
    Berichten
    248

    Standaard

    Tja, de schuld afschuiven op de veranderende markt is een klassieker in mismanagement. Er zijn de laatste tien jaar ook nieuwe, interessante, innoverende en goed geprijsde gitaarbouwers bijgekomen met een goede kwaliteit (al weet ik niet of die in de zwarte cijfers presteren). Simpel gezegd wil Gibson op dit moment 'Top Dollar' voor kwalitatief matige producten. Dat is op geen enkele manier recht te praten.

    En de nieuwe modellen. Hate them or love them, maar als je iets nieuws wilt introduceren dan moet het mijn inziens een aantrekkelijke prijs hebben of zo drastisch anders zijn dat het de 4k rechtvaardigt. Persoonlijk vind ik het design van de Modern V best vet. Heel toepasselijk voor spacerock en hairmetal, maar die prijs....

    Ach, het is ook makkelijk praten vanachter m'n toetsenbord.
    Laatst gewijzigd door joh@ndederde; 23 februari 2018 om 22:45

  9. #1019
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    de moderne of doom http://www.gibson.com/Products/Elect...e-of-Doom.aspx
    vind ik leuker en kost minder dan de Modern V.. ik ga niet in details treden maar los van de ridicule prijs vind ik de Modern V op en aantal aspecten een uitglijer... en dan ben ik nota bene sedert de mid seventies een verklaarde liefhebber van Flying V's....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  10. #1020
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Het zou ze goed doen de QC van PRS over te nemen. Geen instrument de deur uit zonder dat het 100% is. Direct uit de koffer zo het podium op kunnen. Ieder instrument zuiver en perfect spelend afleveren. Daar moeten de klanten voor naar een dealer komen. Alle andere zaken zijn overbodig.....
    Als je weet hoeveel materiaalkosten er in zo’n instrument zitten dan mag je er iets voor terug verwachten. Toch?
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top