Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 87 van 88 EersteEerste ... 377785868788 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 861 t/m 870 van 873
  1. #861
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik zou mijn Bareknuckle Rebel Yell met goudkleurig kapje graag willen ruilen voor een Bareknuckle Crawler (brug) met bij voorkeur goudkleurig kapje........
    Ik zie nu pas dat dit berichtje in het verkeerde topic is terecht gekomen.... Moest in het ruil topic.... Sorry....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  2. #862
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.981

    Standaard

    Uiteraard, humbucker kan nooit klinken als een single. Is iets totaal anders. Moet je hem splitten dan benadert je dat geluid beter.

  3. #863
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Is hier iemand bekent met Fender low noice pickups? Mij zegt het niets. Maar ze schijnen in een gitaar te zitten die ik op de korrel heb. Kan iemand mij aan info helpen. Alvast dank!!

  4. #864
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Is hier iemand bekent met Fender low noice pickups? Mij zegt het niets. Maar ze schijnen in een gitaar te zitten die ik op de korrel heb. Kan iemand mij aan info helpen. Alvast dank!!
    Noiseless bedoel je?

  5. #865
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Nee... Zelf heb ik een strat met SCN's en de nieuwe variant is N3 en dat valt duidelijk op de kapjes te lezen. Deze kapjes kun je overigens ook niet vervangen voor andere omdat ze een slag breder zijn dan orgineel. Op de foto's van de gitaar is er op de kapjes niets af te lezen en zijn de polepieces rondom bewerkt terwijl die van de scn/n3 recht zijn.

  6. #866
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Ik heb momenteel in mijn skervesen een setje bareknuckle the mule zitten. Gave pickups, maar niet voor mijn band (metal). In mijn andere gitaar heb ik SD Distortions zitten en die klinken heerlijk over mijn Mesa Mark 3 head. Iemand tips welke pickups ik zou kunnen proberen (anders dan gewoon weer een setje distortions kopen)? Voorwaarde is dat ze met chromen covers geleverd worden en passief zijn.
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

  7. #867
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.325

    Standaard

    Een paar weken geleden ben ik eigenaar geworden van een '83 Ibanez AR30. Dit is de budgetste uitvoering van de 70's/80's AR-serie, met een neck through body(!), 3-delige maple nek, en aangelijmde ash wings. De pickup switch zit in de control cavity, samen met een master tone, volume per element, coil tap voor beide pickups, en een fase-draaier voor de brug.

    ... en twee Super70 hummies!






    ... alleen ben ik bang dat de brugbucker me te weinig uitput gaat geven. Zal ik op zoek gaan naar een oude V2?

  8. #868

    Standaard

    In hoeverre bepalen de pick-ups het geluid van de gitaar naast bijvoorbeeld het hout? Ik vind de Jackson JS32T Warrior NO namelijk erg gaaf en ik houd wel van een wat dunnere nek maar ik wil niet alleen metal spelen. Een beetje Jazz op z'n tijd vind ik ook wel lekker.
    Kan ik van de Warrior bijvoorbeeld een beetje een allrounder maken door er andere pick-ups in te zetten?

  9. #869
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrisWMan Bekijk bericht
    In hoeverre bepalen de pick-ups het geluid van de gitaar naast bijvoorbeeld het hout? Ik vind de Jackson JS32T Warrior NO namelijk erg gaaf en ik houd wel van een wat dunnere nek maar ik wil niet alleen metal spelen. Een beetje Jazz op z'n tijd vind ik ook wel lekker.
    Kan ik van de Warrior bijvoorbeeld een beetje een allrounder maken door er andere pick-ups in te zetten?
    Tot bepaalde hoogte kan je het geluid spectrum veranderen. Maar wanneer je gitaar bijvoorbeeld een dunne mahonie body heeft en een Gibson mensuur zal een tele pickup er geen tele van maken.
    Maar het zal duidelijk zijn dat een mid heavy humbucker je gitaar anders doet klinken dan een hifi OBL.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #870
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht

    ... alleen ben ik bang dat de brugbucker me te weinig uitput gaat geven. Zal ik op zoek gaan naar een oude V2?
    De V2 was made by Dimarzio en in feite een Super Distortion, misschien is dat beter te vinden.
    Aan de andere kant, op Ebay zal je een oude V2 best voor niet te veel kunnen scoren. Volgens mij zijn ze later zelf (of Maxon) de V2 gaan produceren? Klinkt iig anders, meer mids, minder chunky.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top