Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: waargenomen: Bo-el

  1. #1

    Standaard waargenomen: Bo-el

    Hallo,

    het is denk ik al ruim een jaar geleden dat ik dit forum heb bezocht, maar nu kwam ik gister een gitaar tegen waardoor ik toch weer mijn GN-account heb opgewarmd !

    Tegen mijn gewoonte in liep ik, om de tijd voor een afspraak te vullen, gister binnen bij een pandjeswinkel aan het Ged. Zuiderdiep in Groningen...

    Daar stond een mooie thinline Bo-el, neutraal gelakt... Dijk van een gitaar, aan een stom stukje kabel vastgebonden. De winkeleigenaar reageerde fel toen ik de gitaar probeerde op te pakken toen ik eens naar een serial of typenummer wilde kijken e.d.

    pandjeswinkels staan mij zowieso al tegen, maar meestal vind je daar goedkope rommel... Een Bo-el? Dat zou je toch nooit en te nimmer gaan verkopen. Ik zie geen (recente) advertentie staan dat iemand 'm kwijt is, maar toch... Misschien dat iemand iemand kent (of de persoon zelf is?)

    @ mods: hoop dat dit de goede plek is, 't is ook geen twijfel over advertentie dusz...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    pandjeswinkels staan mij zowieso al tegen, maar meestal vind je daar goedkope rommel... Een Bo-el? Dat zou je toch nooit en te nimmer gaan verkopen.
    Mooie gitaren, maar bo-el zit toch niet in de categorie "onbetaalbaar"?

    Ben zelf meer een "planken man" ipv thinlines, vind zo'n bo-el MC serie toch wel fijne gitaren. Toen ik ze de eerste keer zag dacht ik dat ze veel duurder zouden zijn, misschien dat dat de indruk wekt dat het stervensdure gitaren zijn.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Je hebt de Koreaanse bo-el gitaren en de customshop gitaren van nieuw 1500+.
    De Koreaanse zijn goeie gitaren ook omdat Huub de eindcontrole deed of doet. Heel betaalbaar dus die zal je in het pandjes huis gezien hebben, puik afgewerkt waardoor ze er misschien duurder uitzien dan ze zijn.
    De customshop gitaren zijn ook redelijk betaalbaar voor wat je ervoor krijgt.

  4. #4

    Standaard

    Sowieso tweedehands bo-els zijn niet echt heel veel waard.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top