Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard James stelt zich voor

    Mijn naam is James.
    Kom uit het oosten van het land en ben 36 jaar.
    Sinds een week of drie weer de akoestische gitaar ter hand genomen met als doel om nu echt eens te leren spelen.

    Geen ervaring eigenlijk nog en hoop dus nu wel wat te kunnen door te blijven oefenen.

    Snuffel elke dag hier en lees een hoop mee in de hoop wat op te pikken.

    Qua muziek smaak ga ik richting de zware metalen.
    War of Ages, Demon Hunter en The Showdown heeft toch wel een voorkeur voor mij.

    Maar ik begin gewoon bij het begin.


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Hola James, wellekome! Demon Hunter kan mij wel bekoren. Mocht gij nog meer goede christelijke metal willen (her is dungezaaid) slaakt u maar ene gil

  3. #3

    Standaard

    Ik sta altijd open om gespammed te worden met goede bands
    Laatst gewijzigd door James-Hetfield; 22 juni 2017 om 10:23

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Christelijk of niet maakt niet uit? Christelijk: Sympathy, Deus Invictus, Mantric, Miseration (niet echt christelijk, sort of), Broken Flesh

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    welkom James
    volgens mij zit je qua zware metalen wel redelijk goed hier op t forum ( genoeg liefhebbers) ik op mijn beurt ben niet zo van de zware metalen maar ben wel moeder van een 24 jarige die daar helemaal in zit. ( mijn twee oudste kinderen gaan komende maand wederom naar metaldays in slovenie) dus herken de bandnamen die je noemt gedeeltelijk wel.
    je zult je akoestische vast snel willen ruilen voor meer elektrisch vermaak..en je zult dan waarschijnljk al spoedig in de pedalen sector van dit forum belanden ( waar je ondergetekende niet tegen gaat komen, ik gebruik hooguit iets als een fishman aura) om de boel wat wrauw te geven
    veel plezier daarbij alvast!
    warme groet
    kris

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    welkom James
    volgens mij zit je qua zware metalen wel redelijk goed hier op t forum ( genoeg liefhebbers) ik op mijn beurt ben niet zo van de zware metalen maar ben wel moeder van een 24 jarige die daar helemaal in zit. ( mijn twee oudste kinderen gaan komende maand wederom naar metaldays in slovenie) dus herken de bandnamen die je noemt gedeeltelijk wel.
    je zult je akoestische vast snel willen ruilen voor meer elektrisch vermaak..en je zult dan waarschijnljk al spoedig in de pedalen sector van dit forum belanden ( waar je ondergetekende niet tegen gaat komen, ik gebruik hooguit iets als een fishman aura) om de boel wat wrauw te geven
    veel plezier daarbij alvast!
    warme groet
    kris

    Thnx.
    Voorlopig kan ik mijn lol nog op met het akoestische.


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    cool ik kan al dertig jaar mijn lol op met akoestische gitaren, maar de laatste tien jaar de meeste lol omdat ik toen eindelijk een hele mooie kon kopen
    er is niks mis met lessen op elektrisch je hoeft tegenwoordig niet meer eerst akoestisch..( vroeger kreeg je zo n stuk brandhout van een goedkope spaanse in je handen) maar als je het leuk vindt is akoestisch spelen wel heel lekker ook
    ( ik vind het nog steeds te gek in elk geval) have fun

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Christelijk of niet maakt niet uit? Christelijk: Sympathy, Deus Invictus, Mantric, Miseration (niet echt christelijk, sort of), Broken Flesh
    Ga idd voor de white metal.
    Mede omdat mijn kids het ook horen en ook vanuit eigen keuze.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top