Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Hij wil max 50 uitgeven, terwijl een setje bij jouw vrienden ruim het dubbele kost.

    Vandaar ook het "iets boven je budget. En niets zo rekbaar als een budget he?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    deze heeft hele goede recenties bij o.a. TDPRI.
    https://www.tdpri.com/threads/bootstrap-pickups.807232/
    goed contact, reageert op vragen en je krijgt, als je weet wat je wilt, een goed advies m.b.t. zijn producten.

    ik zou hier liever mijn $ 49 en verzendkosten betalen dan de gok via aliexpres.
    https://bootstrappickups.com/collections/all

    maar ja, het was ook bij Bill Lawrence zo, ze waren goedkoop ten opzichte van de meer regulier dure merken en velen dachten blijkbaar dat het dan wel niks kon zijn.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    En moet het een setje zijn? Ik stel me zo voor dat je de neck pick up het meest gebruikt op een strat, en dat je daar een wat duurdere pickup voor neemt, b.v. Seymour Duncan SSL-1 of SSL-5.

    Ik beweer hier niet dat duurder in het algemeen beter is, alleen dat de pickups met een goede reputatie wat duurder zijn, kans dat het toch niks is is dan kleiner.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    deze heeft hele goede recenties bij o.a. TDPRI.
    https://www.tdpri.com/threads/bootstrap-pickups.807232/
    goed contact, reageert op vragen en je krijgt, als je weet wat je wilt, een goed advies m.b.t. zijn producten.

    ik zou hier liever mijn $ 49 en verzendkosten betalen dan de gok via aliexpres.
    https://bootstrappickups.com/collections/all

    maar ja, het was ook bij Bill Lawrence zo, ze waren goedkoop ten opzichte van de meer regulier dure merken en velen dachten blijkbaar dat het dan wel niks kon zijn.
    En dat is geen gok alleen vanwege een goede recentie?

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    En dat is geen gok alleen vanwege een goede recentie?
    elke pickup (maar geldt voor elke gitaar, versterker etc) die je niet per definitie gehoord hebt/geprobeerd hebt is een gok
    alleen is een forum als TDPRI dermate groot dat je daar een beter beeld van krijgt.
    het blijft een onderdeel van de ketting en je weet nooit precies hoe dit uitpakt.
    daarbij speelt je eigen gehoor ook aardig mee, want wat ik geweldig vindt kan jij wel harsh vinden omdat jou gehoor dat nog wel waarneem en mijn gehoor misschien niet ;-)

    Donlis scoort goed voor het geld, maar Bootstrap kan eventuele dingen nog voor je aanpassen zo het lijkt.

    maar ik krijg zelf steeds meer aversie tegen het hele aliexpress/alibaba verhaal omdat, als ik mijn aankopen bekijk de laatste jaren, er steeds vaker iets mis is aan wat ik koop.
    het gedoe om dan je geld terug te krijgen of vervanging weegt op laatste niet meer op tegen je gevoel iets goedkoop te hebben gekocht.
    goedkoop wordt dan duurkoop.

    voorbeeld: alu behuizingen voor zelfbouwpedaaltjes. van de 6 zijn 4 okay
    problemen met te lange schroeven voor de afdekplaat en zeer slechte afwerking waar de hoeken van de pedalen ongelijk zijn geslepen.
    setje humbucker: die onder de kapjes niet gelijk van kleur zijn. zitten zebra onder maar 1 heeft in plaats van een een zwarte spoel een blauwe en de kleur.

    van het goud chrome kapje die op de foto van de advertentie champagne goud lijk is niet zoals het daadwerkelijk blijkt te zijn want dat is kitsch goud. verder klopten de ohmse waarden van geen kant.


    vriend besteld via mij een soort van elektronische unit. we vragen om foto product en die blijkt wat we nodig hebben.
    we moeten ze per 2 bestellen en dat doen we.
    echter krijgen we 1 goede en 1 andere versie die daarom niet past.
    china miep zegt stuur maar op. maar die kosten zijn hoog.
    naar haar benoemen dat we een duidelijk afspraak hebben op basis van hun foto en dus dit niet onze fout is lijkt geen soelaas te bieden maar we zijn nog in gesprek.

    dit gedrag en ook wat china nu doet met Honkong is voor mij toch echt wel een reden om mijn aankopen te proberen ergens anders weg te halen.
    dit soort gedrag accepteren we ook niet hier in de winkel, of bij bol.com

    maar goed, dat is mijn visie

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Moet je eens kijken hoe enthousiast ze op TDPRI zijn over Donlis en Artec pups, op beide merken kan gegokt worden op Aliexpress.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Moet je eens kijken hoe enthousiast ze op TDPRI zijn over Donlis en Artec pups, op beide merken kan gegokt worden op Aliexpress.
    tuurlijk, die zijn er en ze scoren goed, maar die persoonlijke aanpassingen, daar hoef je daar niet mee aan te komen.

    het is natuurlijk ieder zijn/haar eigen keuze en voor sommigen geldt alleen maar de prijs (en dat mag)

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    tuurlijk, die zijn er en ze scoren goed, maar die persoonlijke aanpassingen, daar hoef je daar niet mee aan te komen.

    het is natuurlijk ieder zijn/haar eigen keuze en voor sommigen geldt alleen maar de prijs (en dat mag)
    Geen idee of dat bij hen niet mogelijk is, mijn vermoeden is net zo groot als dat van jou bij Bootstrap. Donlis scoort goed voor ieder geld, ik trek een setje SD's uit een LP om er Donlis PAF's in te proppen. Voor een setje betaalde ik minder dan de helft van één SD die niet bevalt.

    En vwb de politieke kant van jouw verhaal...... ik heb geen warmer gevoel bij de VS dan bij China, eerder omgekeerd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top