Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 28 van 34 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 338
  1. #271
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Je geeft in mijn optiek terecht commentaar op je eigen punten van kritiek. Stomps kun je volgens mij kopiëren uit een preset (Google is je vriend ,) ), en ja je oren zijn denk ik wat moe. Ik vind er behoorlijk wat verschil tussen de amps hoor. En hoeveel verschil kan er zijn als je 50 echte amps naast elkaar zonder kabinet neerzet, zitten er toch ook wel paar tussen die op elkaar lijken?

    Volhouden Max

  2. #272
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2005
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    213

    Standaard

    @Pasqual:

    uiteraard zijn op YT heel veel reviews te vinden maar of ze allemaal helemaal 'eerlijk' zijn....

    Ik kwam deze week wat video's van 'Soulhenge' tegen, een jonge jongen die (zover ik kan beoordelen) erg eerlijk de producten test en toevallig ook de modellers die jij noemt (Mooer 300, de GT1000, de Helix LT etc).

    Interessant om de verschillen te ontdekken!
    it's not the size of the scale that matters......
    it's how you use it

  3. #273
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joppnl Bekijk bericht
    @Pasqual:

    uiteraard zijn op YT heel veel reviews te vinden maar of ze allemaal helemaal 'eerlijk' zijn....

    Ik kwam deze week wat video's van 'Soulhenge' tegen, een jonge jongen die (zover ik kan beoordelen) erg eerlijk de producten test en toevallig ook de modellers die jij noemt (Mooer 300, de GT1000, de Helix LT etc).

    Interessant om de verschillen te ontdekken!
    Die Soulhenge was ik ook al tegengekomen. Zijn meningen zijn wel interessant maar zijn geluiden alleen metal en dat is dan weer jammer. Anyway, ik heb een andere keuze gemaakt: Headrush Pedalboard. Vooral vanwege het bedieningsgemak. Qua sounds ontloopt het zich toch niet zo veel (denk ik). Dus dit topic is voor nu even off limits

  4. #274

    Standaard

    Iemand die weet of je de Helix (Stomp) kan gebruiken als een cab-louder met een ‘echte’ lampenversterker? In mijn geval een VOX AC15.

    De ‘chian’ zou er dan als volgt uit zien:
    Gitaar > pedalboard (eventueel Helix incluis) > amp preamp > amp poweramp > Helix > hoofdtelefoon.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #275
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WouterDVR Bekijk bericht
    Iemand die weet of je de Helix (Stomp) kan gebruiken als een cab-louder met een ‘echte’ lampenversterker? In mijn geval een VOX AC15.

    De ‘chian’ zou er dan als volgt uit zien:
    Gitaar > pedalboard (eventueel Helix incluis) > amp preamp > amp poweramp > Helix > hoofdtelefoon.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nee, je power amp moet op een speaker aangesloten zijn is of op een loadbox. Anders sloop je je versterker.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #276

    Standaard

    Vanavond een concert van de Ruben Hoeke Band met Jan Akkerman gezien. Erg gaaf om zo de blues te horen. Maar Jan had niet echt een heel lekker geluid uit z'n Helix. Hij speelde over 2 kleine Vox amps.
    Ruben daarentegen met zijn Marshall en 3 pedaaltjes wel. Zeer interessant avondje al met al.


  7. #277
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Interessante foto, Ruben die op een peavey wolfgang zn bluesding doet. Geinige combi😁

  8. #278
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Misschien binnenkort toch maar even de Helix updaten naar 2.82. Zit nog op 2.02 oid

  9. #279

    Standaard

    ... en alle modeling updates blijven maar doorgaan ;-)
    Laatst gewijzigd door tnijland; 6 oktober 2019 om 19:28

  10. #280
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Aan de andere kant heb je met een Helix wel erg makkelijk een lekkere sound. Op IRs na geen enkele behoefte andermans presets die toch heel anders klinken op je eigen gitaar te kopen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top