Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 119
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obiwanjacobi Bekijk bericht
    Ik zie net het Rush optreden van Peter. Wouw echt te gek! (Ik ben ook Rush fan! ;-) Ook de andere muziekanten doen het heel goed. Geweldig gitaar sound, lekker smeuig van de chorus, hahaha. Top!
    Peter is een van Neerlands meest getalenteerde gitaristen. Volgend seizoen TVOH Peter? Die band verdient een wereldgitarist. en drummer, maar dat is een ander verhaal haha!
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Als we toch wat oudere posts bumpen, die GT Trio mis ik af en toe ook wel. M'n ENGL SE klinkt clean ook goed en voor mijn dingen is het perfect, maar die Trio had klasse.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Peter is een van Neerlands meest getalenteerde gitaristen. Volgend seizoen TVOH Peter? Die band verdient een wereldgitarist. en drummer, maar dat is een ander verhaal haha!
    Haha, dank dank, ook aan Obi.

    Maar voor mij zeker geen tvoh of dergelijke, dat soort feestjes sla ik bij voorkeur over.

    Zit Bert M. daar niet bij? En wie drumt er dan bij?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Haha, dank dank, ook aan Obi.

    Maar voor mij zeker geen tvoh of dergelijke, dat soort feestjes sla ik bij voorkeur over.

    Zit Bert M. daar niet bij? En wie drumt er dan bij?
    Edwin Evers... Doet het niet onverdienstelijk, maar die band verdient een betere drummer. Rest van de band is waanzinnig goed hoor ;-)
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  6. #106

    Standaard

    Reaper?

    Goh en vanwaar die voorliefde voor chorus?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Reaper?

    Goh en vanwaar die voorliefde voor chorus?
    "Waar uit" niet "waar in"

    Chorus??, tja gehoord bij een bandje dat al 'een tijdje' bezig is en 'wel aardige' muziek maakt, maar nooit echt heel bekend zijn geworden. Misschien ken je ze wel, RUSH!! ;-)
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Even crossposten want de gitaren zijn opgenomen met een Axe-FX Ultra. Check de homepage van www.epicmind.nl (demo nog even niet zomaar voor download).

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Edwin Evers... Doet het niet onverdienstelijk, maar die band verdient een betere drummer. Rest van de band is waanzinnig goed hoor ;-)
    Hahaha dat vind ik dus ook! Zodra Hans Eijkenaar er bij drumt dan klinkt het veel levendiger en strakker.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top