Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 15 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 147
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie Bekijk bericht


    Even een mock-up gemaakt met de nieuwe slagplaat.
    zeer stijlvol

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie Bekijk bericht
    Vreemd.. ik heb het ook nog even in een incognito venster geprobeerd en daar zie ik ze ook.

    Nog meer mensen waarbij het niet werkt?
    Hier. Je link is kennelijk een download en mijn beveiliging staat dat niet zomaar toe bij klikken op een link.
    Effe je link aangepast naar een plaatje:

    Laatst gewijzigd door Plant; 23 januari 2021 om 19:42
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    zeer stijlvol
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Hier. Je link is kennelijk een download en mijn beveiliging staat dat niet zomaar toe bij klikken op een link.
    Effe je link aangepast naar een plaatje:

    Thanks!







    Fretjes gepolijst, hals gepolijst met staalwol, tuners erin. De hals is klaar! Nou ja, bijna... de nieuwe topkam lijkt mij wat aan de lage kant. Dat scheelt toch wel 1-1.5mm met de originele. Maar daar gaan we straks tijdens de setup wel achter komen. Iemand daar trouwens nog een goede pagina voor? Ik heb nog nooit een setup van een gitaar gedaan...

    De body is nu helemaal voorbereid. Gaatjes gevuld, goed opgschuurd: as soft as a babies ass! Kan ik van de week gaan olien. Ik ga het volgende proces hanteren: https://www.basschat.co.uk/topic/331...-how-to-guide/

    Ben echt super benieuwd hoe hij eruit komt te zien. En als dat klaar is kan ik hem denk ik in elkaar gaan zetten en solderen.

    Ik moet trouwens nog wel alle elektronica aanschaffen. In mijn strat en lp heb ik elementen van Tonerider, die bevallen heel goed. Maar na de filmpjes van hun telecaster elementen bekeken/beluisterd te hebben ben ik niet onverdeeld enthousiast. Iemand suggesties voor betaalbare (tot +/- 75 ofzo) elementen? Of heb je zelf nog een goed setje liggen? Let me know!

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Donlis setje van aliexpress. Echt oke voor een prijs waarvan je denkt dat kan niets zijn.

  5. #95

    Standaard



    Het spul inmiddels binnen. Toch voor de tonerider elementen gegaan. Een orange drop cap en cts pots 250k, log voor volume en lineair voor tone.

    Ik heb nu de derde laag tru-oil op de body zitten. Hopen dat hij hiermee een beetje verzadigd is. Tjonge, wat had die plank hout een dorst zeg. Het meest vreemde vond ik dat vooral de achterkant de olie echt naar binnen zoog terwijl de voorkant dat een stuk minder deed.

    Vanaf morgen beginnen met nat schuren met tru-oil. Ik moet de volgende grits afwerken: 400, 600, 1000, 1500 en 2000. 1-2 grits per dag. Dus met een dag of drie zou ik er doorheen moeten zijn. Ben echt benieuwd hoe hij eruit komt te zien.

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Donlis setje van aliexpress. Echt oke voor een prijs waarvan je denkt dat kan niets zijn.
    Heb ik ook op een Tele en klinkt echt prima.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie Bekijk bericht


    Het spul inmiddels binnen. Toch voor de tonerider elementen gegaan. Een orange drop cap en cts pots 250k, log voor volume en lineair voor tone.

    Ik heb nu de derde laag tru-oil op de body zitten. Hopen dat hij hiermee een beetje verzadigd is. Tjonge, wat had die plank hout een dorst zeg. Het meest vreemde vond ik dat vooral de achterkant de olie echt naar binnen zoog terwijl de voorkant dat een stuk minder deed.

    Vanaf morgen beginnen met nat schuren met tru-oil. Ik moet de volgende grits afwerken: 400, 600, 1000, 1500 en 2000. 1-2 grits per dag. Dus met een dag of drie zou ik er doorheen moeten zijn. Ben echt benieuwd hoe hij eruit komt te zien.
    Ga je 'm politoeren naar volle glans?

  7. #97

    Standaard

    Nou, ik mik meer op een soort zijdeglans afwerking. Maar het is de eerste keer dat ik iets als dit doe, dus wat mij betreft is alles mogelijk. We gaan het samen mee maken

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie Bekijk bericht
    Iemand daar trouwens nog een goede pagina voor? Ik heb nog nooit een setup van een gitaar gedaan...
    Ik gebruik al jaren wat er op deze site staat https://www.donhofstee.nl/zelf%20afstellen.php
    En Donlis elementen zijn idd prima. Ik heb ze ook een in mijn 1ste kit kit gitaar zitten (les paul)

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Heb ik ook op een Tele en klinkt echt prima.
    Zijn die prima voor het geld, of kunnen ze ook de vergelijking aan met bijvoorbeeld Fender elementen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Zijn die prima voor het geld, of kunnen ze ook de vergelijking aan met bijvoorbeeld Fender elementen?
    Dat laatste.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top