Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 296 van 410 EersteEerste ... 196246286294295296297298306346396 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.951 t/m 2.960 van 4091
  1. #2951
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Nee dat klopt. Maar had m’n vinger al boven het winkelwagentje dus deze was wel ff zuur
    Haha, had ik laatst ook. Nét te lang getwijfeld!

  2. #2952
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Betaal je meer rente dan de bank?
    Ben geen financieel expert, wel weet ik dat dit ooit mijn amp moet gaan worden. De boekingen met de band lopen lekker dus dat geld heb ik zo bij mekaar.

  3. #2953
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    De boekingen met de band lopen lekker dus dat geld heb ik zo bij mekaar.
    Grootspraak?
    Dan had je die €1200,- toch allang gehad?

  4. #2954
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Nee geen grootspraak, we zitten net een maand bij een nieuw boekingskantoor en die heeft al
    4 optredens voor ons binnen gehengeld.
    Daarnaast heb ik vorig jaar mn Maybach strat gekocht van datgene wat ik verdiend heb met spelen, dus nee geen grootspraak. De centjes zijn ff op dus misschien over een jaartje ff kijken hoe het ervoor staat, lekker toch?

  5. #2955
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    De centjes zijn ff op dus misschien over een jaartje ff kijken hoe het ervoor staat
    Laten we het erop houden dat ik "centen zo bij elkaar" anders interpreteer dan "over een jaar".

    Maar die amp he, heb je die weleens getest al?
    Je ziet ze niet zo veel hier volgens mij.

  6. #2956
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Nee, niet getest. Maar heb veel spullen door veel research te doen op YouTube gekocht en was eigenlijk altijd goed.
    Maar is natuurlijk wel lekker als je ze kan testen en in NL kan dat niet.
    Deze gozer heeft hem staan, is bij me in de buurt maar als ik ergens naartoe ga, ga ik alleen als ik ook echt bijna op zeker hem kan/ga kopen. Anders is het natuurlijk ook lullig voor hem.

  7. #2957
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Nee, niet getest. Maar heb veel spullen door veel research te doen op YouTube gekocht en was eigenlijk altijd goed.
    Dat is wel fijn ja, je kunt er toch een aardig beeld bij krijgen via youtube.
    Maar wat betreft versterkers ben ik wel een rare (als het zich beperkt tot alleen versterkers heb ik nog mazzel)
    Ik heb andere gitaristen over DSL's gehoord die fantastisch klinken, maar als ik er dan zelf mee speel, dan nee, brr. Speelt gewoon niet lekker.
    Of dat een amp gewéldig klinkt en na een tijdje spelen verveelt het geluid je...had ik met de diezel herbert bijvoorbeeld.
    Of dat je tijdens testen denkt "mwoah" en dan in bandverband is het "wow" (soldano).


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    ga ik alleen als ik ook echt bijna op zeker hem kan/ga kopen. Anders is het natuurlijk ook lullig voor hem.
    Dat snap ik wel ja, vooral als ie het dan niet weet dat je niet voornemens bent te kopen.
    Ook weleens gehad, iemand komt wat testen en zegt daarna bedankt en de mazzel, leuk eens geprobeerd te hebben.
    Heb ik toch liever dat ze het even vragen vantevoren

  8. #2958
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Klopt. Iets wat standalone helemaal te gek klinkt kan in de band minder klinken daarom ben ik qua amps iemand die erg conservatief is en vasthoudt aan datgene wat voor mij en de band al jaren werkt.
    2 weken geleden kwam ik terug van vakantie en nadat de invalgitarist me vervangen had, wat hij overigens erg goed deed, was onze geluidsman erg blij dat ik weer terug was met mn Engl geluid. Zo zie je maar weer.... het ene kan werken en het andere niet...

  9. #2959
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Ik heb niet teruggelezen maar sinds ik dhr Quayle heb gezien heb ik best gas voor zijn ibanez tqm-1 of soortgelijke gitaar. Toch snel 1000€ goedkoper dan een Govan Suhr of Charvel.

  10. #2960
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Nee, niet getest. Maar heb veel spullen door veel research te doen op YouTube gekocht en was eigenlijk altijd goed.
    Is ook wel de kracht van de verwachting.
    Wanneer je lang naar iets uitkijkt, je zinnen erop zet, kan je jezelf zo gek maken dat je er gewoon instant lekker op gaat.
    Wanneer je IRL (akte genomen van wat ik weggeknipt heb uit je post) aan het testen slaat komen er soms andere resultaten uitrollen.

    In de categorie GAS en uitproberen.
    Midwolda gaat me zijn Vibrochamp in bruikleen geven om uit te proberen, sterker nog, die is al onderweg.
    Staat al lang op mijn GAS lijst, SF Vibrochamp.
    Einde maken aan die verfoeide Vox periode, ookal vind ik mijn AC4 best te pruimen, 't is een 2e keuze.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top