Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 123

Discussie: Pinkpop

  1. #111

    Standaard

    Love yourself is geschreven door Ed Sheeran

    Probleem bij Bieber is dat het een eikel eerste klas is. Al was hij nog zo goed als Prince en Bowie bij elkaar.

    Op pinkpop zei hij letterlijk: ‘Ik heb geen flauw idee waar ik ben. Is dit een festival? Oh, dat wist ik niet, ze vertelden me gewoon dat ik moest komen opdagen.''

    Nog een schepje erbovenop en dan zegt ie dezelfde dingen als Kanye West.

    Zo heb ik ooit eens Tony Joe White ( en hij is een legende) gezien in Nederland. Die gooide zijn gitaar naar de geluidsman omdat het geluid niet oke is. Zo'n man hoef ik nooit meer live te zien. Sterker nog, ik luister ook geen muziek meer van hem.

    Zelfde als Robbie Williams. Die schold zijn mede muzikanten letterlijk van het podium.

    Om een vreemde vergelijking te trekken met tennis. Waarom gunnen de meeste mensen Federer steeds weer die titel? Terwijl hij alles al tig keer heeft gewonnen.

    Ik denk omdat hij aardig en bescheiden is.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Inderdaad. Het is maar net de vraag hoe je het wil neerzetten zo'n show. Laat je sequencers meelopen, dan zal het geluid voller worden dan met alleen een bandje met drums, gitaar en bas.
    Elke wereldband maakt gebruik van meelopende tapes, Stones, U2, Coldplay...allemaal doen ze het. Geen probleem als de show en energie er is en je als bezoeker het gevoel hebt waar voor je geld te krijgen.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Love yourself is geschreven door Ed Sheeran...
    Mede. Met Bieber en producer Benjamin Levin.

    Ja, Bieber was (en is) een eikel met een ego van heb ik jou daar. Maar neem het hem eens kwalijk. Wat zou jij doen als je op je 16e ineens wereldwijd geboost zou worden? Roem doet rare dingen met mensen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Toch hangt het ervan af wat voor show je wil neerzetten. Wil je een muziekconcert, of een dansshow met live muziek, of een show met alles erop en eraan waarbij muziek ook deels uit een doosje komt in het belang van het totaalgeluid? Bij die laatste twee val jij gewoon niet binnen de doelgroep. Geen reden om het als minderwaardig weg te zetten IMO, want ook in die shows wordt ziel en zaligheid gelegd om een zo mooi mogelijk eindresultaat te krijgen. Het komt alleen op een andere manier op je af.
    Kan t niet beter verwoorden. Als je om voor mij onbegrijpbare reden t belangrijk vindt dat er geen sequencers, autotuners, clicktracks, whatever meedoen, dan emmm....luister je toch lekker naar wat anders? Ik kan ook wel de meeste artiesten die ik hier voorrbij zie komen in t luister topic wegzetten als stoffige gitaardinosaurussen en op ze gaan neerlijken dat ze geen jazz spelen, of technische metal, of klassiek, en ze als minder volwaardigr beschouwen. Of zeggen 'iiieiw hij gebruikt efffecten wat nep'. Hou op met die onzin en ga lekker luisteren wat je wel mooi vindt

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Probleem bij Bieber is dat het een eikel eerste klas is. Al was hij nog zo goed als Prince en Bowie bij elkaar..
    Nee, das jouw probleem. Ik hoef iemand niet aardig te vinden om zinn muziek wn performance te kunnen waarderen. Overigens komt Bieber als een mooi mens over, eerlijk, die veel nadenkt over zaken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Op pinkpop zei hij letterlijk: ‘Ik heb geen flauw idee waar ik ben. Is dit een festival? Oh, dat wist ik niet, ze vertelden me gewoon dat ik moest komen opdagen.''.
    Grappig toch? Ik kan er wel om lachen. Of moet ie perfect een paar innemende woordjes Nederlands spreken en de GPS cordinaten van t podium perfect opratelen?

  6. #116

    Standaard

    toen bob dylan electrisch ging zijn de babyboomers al afgehaakt.......





    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Ik vind het prima als mensen een grote show neerzetten. Sequencers etc kan ik me ook nog in vinden, zelfs banden met extra ondersteunende partijen kan ik me iets bij voorstellen. Maar vooral dat playbacken van zangers en zangeressen vind ik persoonlijk een raar fenomeen.

    "wat is uw beroep?"
    "ik ben zanger, ik treed op voor duizenden mensen"
    "Ah, wat leuk, u zingt op de grote podia!"
    "Nou, nee dat dus niet"

  8. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Nee, das jouw probleem. Ik hoef iemand niet aardig te vinden om zinn muziek wn performance te kunnen waarderen. Overigens komt Bieber als een mooi mens over, eerlijk, die veel nadenkt over zaken.
    Ik wil niet persoonlijk gaan worden en natuurlijk heeft iedereen een mening. Maar uh, een mooi mens, eerlijk en die veel nadenkt over zaken. Kom op laat me niet lachen zeg. Zoiets kan je niet menen?

    Over zijn muziek valt te discussiëren, maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Bieber een over het paard getild mannetje is, die regelmatig in de problemen komt vanwege zijn opvliegende gedrag en zijn ongelooflijk domme uitspraken.

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Dat doet Justin dan ook nauwelijks. Wel mee eens verder

  10. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Ik wil niet persoonlijk gaan worden en natuurlijk heeft iedereen een mening. Maar uh, een mooi mens, eerlijk en die veel nadenkt over zaken. Kom op laat me niet lachen zeg. Zoiets kan je niet menen?

    Over zijn muziek valt te discussiëren, maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Bieber een over het paard getild mannetje is, die regelmatig in de problemen komt vanwege zijn opvliegende gedrag en zijn ongelooflijk domme uitspraken.
    een zeldzaamheid bij vocalisten.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top