Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 711 van 863 EersteEerste ... 211611661701709710711712713721761811 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.101 t/m 7.110 van 8630
  1. #7101

    Standaard

    Hier ook maar eens een nieuw bordje:


    Gedownsized! MS3 is een topper op fuzz en octave na. Alles draait op een powerbank aan de onderkant. Draadje minder een gaat iig 12 uur mee ondanks de digitale ms3 en octave.

  2. #7102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    De pedalen zelf hoef ik niet in te trappen, daar is FXL8 de looper voor. Alleen de Nemesis, Whammy trap ik buiten de looper om in. Ze zitten wel in de looper en worden geschakeld via midi. De Nemsis staat vooraan voor de freeze en tap functies. De Whammy spreekt voor zich, moet wel kunnen whammien ��. Bij de vocalist trap ik de momentary switch soms in, dat doe ik via dat omgebouwde naaimachine pedaal ervoor, zodat ik niet precies hoef te mikken tijdens het zingen en spelen. Het upbanken vande Vocalist gaat met de knop ernaast en die heb ik verhoogd om er makkelijker bij te kunnen. Qua combinaties is alles zo mogelijk, ieder pedaal hedt zijn eigen loop.
    Tnx voor de info.
    Goed doordacht en georganiseerd plankje hoor. Kan ik wel een voorbeeld aan nemen.
    Een omgebouwd naaimachine pedaal... Geweldig!
    Als je net zo creatief bent met je gitaarspel dan ben ik zéér benieuwd naar je muziek!

  3. #7103
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Tnx voor de info.
    Goed doordacht en georganiseerd plankje hoor. Kan ik wel een voorbeeld aan nemen.
    Een omgebouwd naaimachine pedaal... Geweldig!
    Als je net zo creatief bent met je gitaarspel dan ben ik zéér benieuwd naar je muziek!
    Thanx! Mijn muziek:

    Solo: www.schizo910.nl

    Band: www.campcoolidge.nl

  4. #7104
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10us Bekijk bericht
    Hier ook maar eens een nieuw bordje:


    Gedownsized! MS3 is een topper op fuzz en octave na. Alles draait op een powerbank aan de onderkant. Draadje minder een gaat iig 12 uur mee ondanks de digitale ms3 en octave.
    Hoe bevalt dat DOD exp.pedaal? Mooi compact maar toch een flinke sweep, of niet?

  5. #7105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Hoe bevalt dat DOD exp.pedaal? Mooi compact maar toch een flinke sweep, of niet?
    Ja bevalt goed en idd een normale ruime sweep. Wat even wennen is, is dat hij relatief weinig weerstand heeft. Mag wel wat meer van mij maar heb nog niet echt gekeken of dat makkelijk aan te passen is door een schroefje aan te draaien

  6. #7106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Hoe bevalt die Octa-switch Yannick, als het om schakelsnelheid en het intact laten van je gitaargeluid gaat?
    ben heel erg tevreden over de octa-switch.
    ik hoor geen verlies van geluid en switchen doet hij perfect zonder knallen, latency of bijgeluiden.
    hij heeft voor mij 2 kleine nadelen: in de manual staat dat je de tuner ook in de octa switch kunt gebruiken maar dan mute de tuner niet helemaal je signaal. dus die hebben we er maar voorgezet. probleem opgelost.

    probleem 2 is dat ik hem met een aparte adaptor moet voeden(die er overigens niet bijzit).
    hij heeft 500mA nodig en dat geeft mijn voodoolab pedalpower niet.
    ik zou een speciaal kabeltje van voodoolab kunnen kopen en uitgang 5&6 kunnen verbinden (2x250mA) maar dan heb ik geen 250mA uitgang meer over voor mijn strymon.

    vind ik deze 2 problemen erg? helemaal niet! ik speel enkel nog thuis dus voor mij is het allemaal top

    voor de mensen die willen reageren dat mijn rig overkill is voor thuis: ik heb pas een serieuze muziekkamer gemaakt met dubbele muren (dubbele isolatie, soundblock gyproc en gewone gyproc) dubbel plafond, ramen eruitgehaald en dubbele vloer. ik kan mijn mesa recto zowat half opendraaien zonder dat iemand last heeft
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  7. #7107
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    ik heb pas een serieuze muziekkamer gemaakt met dubbele muren (dubbele isolatie, soundblock gyproc en gewone gyproc) dubbel plafond, ramen eruitgehaald en dubbele vloer.
    Daar wil ik wel eens foto's van zien!

    Btw waar is je Ceriatone?

  8. #7108

    Standaard

    Die is verkocht.
    De recto is mijn holy grail dus heb ik de ceriatone verkocht om wat pedaaltjes, hardware en pickups te kopen.
    De ceriatone blijft een superamp maar tegen de mesa kon hij niet op. Zo zie je maar: paar jaar geleden een recto, even flirten met andere amps en uiteindelijk kom je terug bij de ware liefde xD
    foto time:





    de kamer is bijna af. moeten nog plinten gehangen worden onderaan heel de kamer plus al mijn spullen staan er nog niet in.
    (naast het kleine raampje zat eerst een heel grote raam)
    Laatst gewijzigd door YannickH; 18 maart 2018 om 22:28

  9. #7109
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Wauw ..., stinkend jaloers hier ...., wat een kut topic

  10. #7110
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Fantastische mancave!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top