Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18

Discussie: Smog

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard Smog

    Hello ,

    Hierbij presenteer ik mijn nieuwe creatie. Een ongemakkelijke mix van akoestisch met digitale subtiliteiten. Niet retestrak, maar wel allemaal redelijk live en zonder correcties achteraf.

    https://soundcloud.com/cageman-2/smog

    Ik hoor graag wat men ervan vindt .

    Loeters,

    Merijn

  2. #2

    Standaard

    he, ik zie en hoort niks op die link??? Ook niet als ik je homepage aanklik??? Ligt misschien aan mij?

  3. #3

    Standaard

    Soundcloud was effe onbereikbaar... heb het nu wel gehoord. Leuk, en spannend! Deed me een beetje aan Casandra Wilson denken, maar dan zonder zang.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HouseMetalJazz Bekijk bericht
    Soundcloud was effe onbereikbaar... heb het nu wel gehoord. Leuk, en spannend! Deed me een beetje aan Casandra Wilson denken, maar dan zonder zang.
    Thanks! Jazzy was niet waar ik nou direct aan dacht, maar inderdaad. Iemand anders vergeleek het met Bill Frisell .

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.987

    Standaard

    Jazz is t zeker niet, Frisell hoor ik er wel n beetje in (en ja Frissel wordt wel als fusion gitarist beschouwd haha). Ik vind te gek! Ik kan ook wel met namen en referenties gaan strooien maar daar heeft niemand wat aan. Gaaf, mooie opbouw, mooie sounds, te gek gitaarspel. U = held!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Jazz is t zeker niet, Frisell hoor ik er wel n beetje in (en ja Frissel wordt wel als fusion gitarist beschouwd haha). Ik vind te gek! Ik kan ook wel met namen en referenties gaan strooien maar daar heeft niemand wat aan. Gaaf, mooie opbouw, mooie sounds, te gek gitaarspel. U = held!
    Jazzy zei ik . Die term is tegenwoordig ontzettend uitgelubberd. Zie North Sea Jazz . Bedankt!

    Jammer dat dit forum een beetje uitsterft. Misschien door de (naderende) vakantie of zo. Wanneer kunnen we van jou weer wat verwachten?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Eeuh vind je het heel erg als ik hier niet voor mijn plezier naar luister?
    Maar: vooral dhooorghaan :-)

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Eeuh vind je het heel erg als ik hier niet voor mijn plezier naar luister?
    Maar: vooral dhooorghaan :-)
    Dat vind ik niet erg, haha. Ik heb er in ieder geval genoeg plezier aan beleefd bij het maken. Bovendien past een beetje onplezier wel bij een grijze miezerdag als vandaag . Bedankt voor het luisteren .

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.987

    Standaard

    Tsja momenteel echt enorm weinig tijd en daar gat voorlopig geen verandeing in komen. Laatste keer uberhaupt n gitaar aangeraakt is alweer n maand terug.ofzo

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    tsjaaaa.... deed me eerst vooral denken aan wat ik vroeger aan free style uit een jazzkelder nabij het Leidseplein hoorde opstijgen... vervolgens vond ik het zeer geschikt als muziek bij de een of andere angstaanjagende cultfilm... zo-een die ik dus niet volledig afkijk.... omdat ik er de kriebels van krijg....maar jij post tenminste nog wat van je muzikale voortbrengsels.. zover moet ik nog maar komen....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top