Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 694 van 863 EersteEerste ... 194594644684692693694695696704744794 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.931 t/m 6.940 van 8630
  1. #6931
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Exact!
    PS: mag ik hem tweedehands kopen van je? Betaal wel met valse briefjes van 20 euro, maar dat zeg ik wel ff eerlijk vooraf natuurlijk.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  2. #6932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben.Rinkel Bekijk bericht
    Hij verkoopt hem ook als kloon hè, dus ja...voor dat geld vind ik hem persoonlijk prima klinken. Bedankt voor je inspirerende commentaar
    Dit is voor mij het probleem hierbij:
    https://www.2dehands.be/muziek/muzie...379943155.html
    Deze persoon verkoopt een aantal 'echte' merk pedalen met daartussen een namaak OCD: vraagprijs 100 euro. Althans zo stond het de hele dag op tweedehands.be
    Ofwel heeft hij hier mee gelezen ofwel heeft 'iemand' hem erop attent gemaakt want hij heeft nu 'clone' toegevoegd en de vraagprijs gehalveerd. Volgens mij wist hij zelf niet dat het namaak was.
    Maar dit had ook anders kunnen verlopen. Misschien had jij dit pedaal wel voor 100euro gekocht...Maar aangezien die evengoed als een echte klinkt had het je waarschijnlijk niet veel geboeid...

  3. #6933
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Catalinbread heeft hem ook op die plek. Wel iets verder van de jacks maar ook links onder. Het meest prettige vind ik gewoon alle aansluitingen boven op. Dan kan je alles lekker dicht tegen elkaar zetten.
    Mee eens. Heel irritant die adapter aansluitingen aan de zijkant. Ook de jacks heb ik liever aan de bovenkant, maar dat is minder storend dan adapter ingang aan de zijkant.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  4. #6934
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dat, en de originele OCD zit volgens mij in een behuizing met scherpe hoeken en van die duimschroeven aan de zijkant.

    Klopt! Dit is hét kenmerk om snel een echte van nep te onderscheiden. Vraag dus ook altijd een foto van de zijkant


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #6935
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    bij mijn zelfgemaakte ocd (aion pcb) kan je met een jumper kiezen of je hem op 18v of op 9v laat werken. (dat ''regelt'' ie dan intern wel, je input voltage blijft altijd 9v). Was eigenlijk nog van plan een schakelaar hiervoor te maken.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  6. #6936
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    bij mijn zelfgemaakte ocd (aion pcb) kan je met een jumper kiezen of je hem op 18v of op 9v laat werken. (dat ''regelt'' ie dan intern wel, je input voltage blijft altijd 9v). Was eigenlijk nog van plan een schakelaar hiervoor te maken.
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...00ca1934bc.jpg
    Zit ook in m'n recent aangeschafte Maxon VOP-9, zo'n interne switch. Werkt super! Ik snap eigenlijk niet zo dat veel andere pedalen die ook op 18v werken dat niet ook gewoon standaard hebben, ipv zitten te kloten met andere voeding etc.

  7. #6937
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Eindelijk ook eens een foto van mijn board.



    Het is een Spaceship 50 van Harley Benton van onze Duitse vrinden. Erg fijn board, uiteraard een kopie van de bekende varianten. Het geheel zit in een vrij grote tas en komt met genoeg klittenband. Echt een aanrader voor € 35,-!

    Op het board zit van Mooer een noise gate, reverb en analoge echo. Verder nog een tuner, de H20 en een OptoTrem van een zekere Dirk_Hendrik. Geen idee wie dat is.
    Gezocht: Ibanez DE7

  8. #6938
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Zit ook in m'n recent aangeschafte Maxon VOP-9, zo'n interne switch. Werkt super! Ik snap eigenlijk niet zo dat veel andere pedalen die ook op 18v werken dat niet ook gewoon standaard hebben, ipv zitten te kloten met andere voeding etc.
    +1 voor mijn Okko Diablo Gain+ heeft een schakelaar hiervoor op de buitenkant. Kan je niet echt met je voeten bedienen, maar je kan er wel snel bij!

  9. #6939
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Eindelijk ook eens een foto van mijn board.



    Het is een Spaceship 50 van Harley Benton van onze Duitse vrinden. Erg fijn board, uiteraard een kopie van de bekende varianten. Het geheel zit in een vrij grote tas en komt met genoeg klittenband. Echt een aanrader voor € 35,-!

    Op het board zit van Mooer een noise gate, reverb en analoge echo. Verder nog een tuner, de H20 en een OptoTrem van een zekere Dirk_Hendrik. Geen idee wie dat is.
    Strak bordje zo! Maar wat een stoeptegel is die H2O!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #6940
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Mijn bak sinds vandaag. De belangrijkste toevoeging is de Van Weelden Royal Overdrive.



    Verder de voor mij nog steeds erg fijne Blackstar HT Dual (gebruik alleen het crunch-kanaal 1), een Mooer cleanboost (tijdelijk, mijn Z-Vex SHO-copy doet raar...), een door forumlid Roger custom gebouwde Screamer, een eerste editie DOD Milkbox compressor (fijn ding, relatief onbekend), Een Korg Pitchblack tuner, een Cry Baby met true bypass-mod, een Hotone Skyline Choir chorus (vooral klein en goed genoeg voor mij), een TC Electronics Nova Repeater delay (gewoon dik ok!) en een Boss NS-1 voor het geval dat...
    Ik ben er wel gelukkig mee!
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 13 november 2017 om 13:23
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top