Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32

Discussie: Photobucket down

  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    400 dollar per jaar, daarvoor huur je webruimte van een terabyte.

    De foto's die ik maak gaan allemaal op een computer en de SD kaartjes gaan in de kluis, dus kwijtraken is zo goed als onmogelijk.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Photobucket begint mij ook te kietelen dat ik moet gaan betalen voor m'n wel 7% aan gebruikte opslagruimte. Gelijk maar m'n account opgezegd. Zijn er nog andere goeie alternatieven? Imageshack vond ik in het verleden in ieder geval niet zo geweldig...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Ik gebruik vaak http://postimages.org/ voor plaatjes op forums enzo. Gaat tot nu toe goed.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Het jammere is dat je al je postings bij fora nu zonder foto's ziet, en weet nog maar waar je ooit wat neergezet hebt. laten we wel zijn dat de meeste software aanbieders ook steeds meer deze route kiezen, software tegen maandelijks betaling. ik denk dat ons vertrouwde windows ook die kant op zal gaan. een softwareomgeving die allerlei betaalde apps en platform bied.
    waarom dat mensen, en vooral bedrijven, zich zo vastklampen aan dit windows is jammer, linux bied voor gewoon browsen, mailen etc. een gratis alternatief als je een hekel hebt aan betalen.
    ik moet vanwege mijn werk ( office) wel een windows machine hebben, maar er draait hier een aantal met linux en dat is een verademing

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Wat ik er storend aan vind is dat het ineens gebeurt. ik heb nog nooit een bericht gehad van Photobucket dat ik m'n account moet opwaarderen. Was wel zo netjes geweest. Dit door de strot rammen lijkt me verkooptechnisch ook niet erg handig.

    Dat postimages is een goeie! Neem ik mee. Imgur heb ik inmiddels ook ontdekt na wat zoeken, schijnt ook wel een goeie te zijn.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik gebruik deze:

    http://nl.tinypic.com/

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Wat ik er storend aan vind is dat het ineens gebeurt. ik heb nog nooit een bericht gehad van Photobucket dat ik m'n account moet opwaarderen. Was wel zo netjes geweest. Dit door de strot rammen lijkt me verkooptechnisch ook niet erg handig.
    Ik heb precies een week geleden bericht gekregen van Photobucket. Vreemd genoeg doen mijn plaatjes het nog steeds. Ze sturen me sindsdien wel vrijwel dagelijks spam email met aanbiedingen van hun partners.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Er zijn inmiddels add-ons voor Chrome en Firefox die de "verdwenen" plaatjes weer zichtbaar maken.

    Disclaimer: ik zag deze tips op een ander forum, heb ze zelf niet geprobeerd.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Bij mij werkt het met Chrome. Ik zie de foto's weer.

    Bedankt voor de link.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    firefox werkt ook!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top