Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Mooer Red Truck?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard Mooer Red Truck?

    Ik heb dit pedaal op het oog:



    Ik hou van de analoge interface, de effecten lijken me divers genoeg (amp/cab sims heb ik niet nodig) voor mij en de prijs is aantrekkelijk (EUR 210 bij Bax). Vooral de reverb vind ik heerlijk klinken.
    Nu heb ik niet zoveel verstand en ervaringen met effecten, ik heb in het verleden een delay pedaal gehad en ik heb een Boss Blues Driver. Thuis speel ik over een Roland Cube 10GX (heeft wat ingebouwde effecten, maar die zijn heel basic), en ik heb een Vox Night Train mini stack , helaas heeft die geen effect loop.

    Heeft er iemand ervaring met dit multi effect? Ik weet dat de losse pedalen van Mooer goed bekend staan, maar geen idee hoe dat zich verhoudt tot dit pedaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Voor die prijs kun je je geen buil vallen, behalve dat de boost niet footswitchable is. Ook al gekeken naar de Nux Cerberus? Grosse modo is dat hetzelfde concept, maar de boost is er wel bij te trappen. Rij eens naar de dozenschuiver en vergelijk ze.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Heb inderdaad de Nux Cerberus bekeken, maar die vind ik net te duur.
    Hm, misschien toch maar de gok gewoon wagen dan. Reizen naar een dozenschuiver om ze daar te testen zit er ff niet in helaas.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Heb inderdaad de Nux Cerberus bekeken, maar die vind ik net te duur.
    Hm, misschien toch maar de gok gewoon wagen dan. Reizen naar een dozenschuiver om ze daar te testen zit er ff niet in helaas.
    Dit weekend is de NUX Cerberus 239 euro bij Bax. Just saying, want dat is qua prijs niet veel meer dan de Mooer Red Truck.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5

    Standaard

    Mooer komt binnenkort met de Black Truck. Dat zou een verbeterde versie van de Red Truck moeten zijn. Bron
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Black Truck is meer een high-gain variant toch?
    Anyway, heb je hem gekocht, Blend? En bevalt ie? Mij lijkt het wel een handig ding. Ik speel bij de popschool toch niet met high end versterkers, dus deze kwaliteitsklasse lijkt me goed genoeg. Wel zou ik het erg handig vinden om voetknopje te hebben voor boost, bijv. voor een solo. Maar er zijn wel presets te programmeren, dus dan kun je het daarme wel oplossen denk ik.

  7. #7

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Of zoiets
    Look what I found on AliExpress
    http://s.aliexpress.com/JZF7VFJZ

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Nog zo’n bamiblok. Bijna gratis.

    https://m.nl.aliexpress.com/item/328...platform=msite

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top