Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 118
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    En voor 800 euro koop je nieuw geen echt goede buizenamp vind ik, wel behoorlijk spul, maar een amp die ik hier goed bij zou vinden passen zit ver boven de 1000...en die kan er in de toekomst ook echt nog wel bijkomen lijkt me.
    Wat een onzin. Voor minder dan 800 koop je een JCM800 of een AC30 bijvoorbeeld. Geweldige amps als het je ding is.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaveItUp Bekijk bericht
    Denk alleen dat het een stuk meer voldoening geeft als je in een aantal jaar groeit qua gear. Telkens een stap maken, meegroeien met je spel en stijl.
    Ja natuurlijk geeft dat meer voldoening, maar wie ben jij (/zijn wij) om daarover te oordelen?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Word weer een raar topic , TS heeft gewoon een gitaar voor het leven , een andere versterker zal nog wel eens komen.
    Ik persoonlijk vind dat Vox leuk spul maakt , natuurlijk is een leuke buizenbak "the realthing", maar als je 15 bent bent is dit een top set.

    Gefeliciteerd man.

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Voor 800 koop je echt wel een behoorlijke tweede hands
    Ik had het idee dat de TS iemand was die liever nieuw spul koopt, ook een nieuwe gitaar namelijk. 2e hands is het een heel ander verhaal.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Wat een onzin. Voor minder dan 800 koop je een JCM800 of een AC30 bijvoorbeeld. Geweldige amps als het je ding is.
    Ook weer 2e hands, jcm800+cab heb je toch niet voor 800. Zijn wel mindere amps voor op je slaapkamer natuurlijk...maar goed zijn ze natuurlijk wel.

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    Ook weer 2e hands, jcm800+cab heb je toch niet voor 800. Zijn wel mindere amps voor op je slaapkamer natuurlijk...maar goed zijn ze natuurlijk wel.
    Ik kocht mijn 1-kanaals JCM800 combo voor 600.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ik kocht mijn 1-kanaals JCM800 combo voor 600.
    Ja een combo is wat anders, natuurlijk ook een erg mooie amp. Maar dat is 2e hands en er zijn genoeg mensen die alleen nieuwe dingen willen kopen, daar ging ik even vanuit en ik vind dat je nieuw geen geweldige amps kan kopen voor 800, wel best goede natuurlijk maar ik ging uit van een amp in dezelfde klasse als de gitaar. Daar wil ik niemand mee beledigen, daarom zeg ik ook ik.

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    ik dacht dat de discussie omtrent de amp een gedane zaak was? en voor 800E kan je echt wel een toffe buizenbak kopen. kochjes, leuke fender hotrods, marshall combo's, voxjes, orange tiny terror met een leuke kast, tweedehands engl's...

  8. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik dacht dat de discussie omtrent de amp een gedane zaak was? en voor 800E kan je echt wel een toffe buizenbak kopen. kochjes, leuke fender hotrods, marshall combo's, voxjes, orange tiny terror met een leuke kast, tweedehands engl's...
    Haha discussies en gesloten op GN?
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  9. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Haha discussies en gesloten op GN?
    Dat nooit, sta ook nog steeds mijn punt

  10. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    Dat nooit, sta ook nog steeds mijn punt
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top