Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 26 van 38 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 260 van 372

Discussie: De rapporteerknop

  1. #251
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Heb ik al voor me staan pruttelen in de Bialetti.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  2. #252
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Better?



    Better.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #253
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Nee hoor. Mening blijft hetzelfde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht

    Iedere GN'er die mij tegenkomt, of visa versa , tracteer ik op een koele goudgele rakker, want over het algemeen heb ik het prima naar mijn zin hier.
    laat maar ik drink geen alcohol, frisje is ook prima

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nee, het is het ultieme bewijs dat je een schijnheilig kutventje bent. Althans, als ik nu goed leer van wat hier geschreven wordt.
    eindelijk valt het kwartje

    ik kom hier toevallig kijken omdat ik een topic zag over rapporteerknop met meer dan 200 reacties dus dacht WTF is hier aan de hand, en jawel brad is er weer bij en speelt de vermoorde onschuld.
    als dit topic in offtopic stond dan zou het groepje wel wat groter zijn, vergeet niet dat veel mensen brad ondertussen op de negeerlijst hebben staan.
    klopt het trouwens dat brad eerst bricker was? dat wordt geregeld gezegd, ik betwijfel het, de dubbele spatie rond komma's in brad zijn posts deed bricker niet en die was veel grover in de mond, meer recht voor zijn raap terwijl brad alles via omwegen doet.
    dat was trouwens ook iemand die van pmen sturen hield, maar dat is de enige overeenkomst die ik kan vinden.

  5. #255
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Wietse, ouwe Grouster, voor jou dan maar een Rivella?

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Wietse, ouwe Grouster, voor jou dan maar een Rivella?
    gatverdamme gezonde fris, hoe haal je je het in je hoofd!
    rivella, vorig jaar nog eens geprobeerd, vond het niet te zuipen terwijl ik er als kind gek op was.

  7. #257
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.212

    Standaard

    Tja, wat Brad niet schijnt te begrijpen is dat alles verband met elkaar houdt.
    Als ik vanavond thuis kom en m'n vrouw flink begin af te snauwen dat het eten niet te nassen is en het huis een bende is hoef ik ook niet te verwachten dat ze er in de slaapkamer lekker bovenop komt zitten. Terwijl we dan toch in een hele ander setting en andere kamer zijn.

    Dus als Brad vandaag bijvoorbeeld een topic zou openen met daarin een linkje naar iets wat hij een mooie chorus vindt zou ik zo maar in de verleiding kunnen komen om een reactie te geven waarin ik aangeef niet op het filmpje te durven reageren omdat er na het plaatsen van mijn reactie wellicht ineens een heel ander filmpje staat. Dat kan dan weer worden gezien als een provocerende reactie waarna we deze discussie dunnetjes over doen en Brad zoals gebruikelijk de vermoorde onschuld speelt omdat hij toch niet begon....
    Dit soort zaken vinden hun oorsprong echter tussen de regels door en ik snap dat het voor de mods lastig is daar op de modden.

    Ik heb gisteren dit draadje eens op m'n gemak doorgelezen en dan zie ik behoorlijk wat emotionele reacties. Die snap ik wel, helemaal wanneer mods, in dit geval Mitch in het bijzonder, moeten concluderen dat er niks gedaan is wat tegen de regels is en het mes omdraaien. Want ook waar we het nu over hebben, het later aanpassen van een post nadat hier op is gereageerd, is niet tegen de regels. Het is alleen laag bij de grond. Maar zo istie. En dat zal niet veranderen.

  8. #258
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    gatverdamme gezonde fris, hoe haal je je het in je hoofd!
    rivella, vorig jaar nog eens geprobeerd, vond het niet te zuipen terwijl ik er als kind gek op was.
    Dan niet......


  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    En dan gaan lopen jankmuilen dat men lelijk tegen je doet en je een hoerige manipulatief kutjong noemt?

    En dat al om 7:40 in de ochtend... Het dreigt een lange zware dag te worden....
    Smullen hoor trouwens, deze discussie, dat er nog vele pagina'smogen volgen!

  10. #260
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10us Bekijk bericht
    En dat al om 7:40 in de ochtend... Het dreigt een lange zware dag te worden....
    Smullen hoor trouwens, deze discussie, dat er nog vele pagina'smogen volgen!
    Zware dag? Nee hoor. Er is zo'n, er is koffie, het is pappadag en de oudste heeft ook nog eens vakantie, dus de 3 heren vermaken zich wel. Er zijn niet veel zware dagen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top