Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 570 van 592 EersteEerste ... 70470520560568569570571572580 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.691 t/m 5.700 van 5912
  1. #5691
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    @ de hss mensen, ik heb al 2 zeer dikke gibons, dus deze strat heb ik dan t liefst gewoon. Sss, john mayer/jimi/srv dingen
    @rest bedankt ! Ben er erg blij mee en dat flamed maple past ook goed bij de aaa top van mn lp traditional haha

    Qua pickups zou ik miss sd antiquities wel overwegen.. maar verder geen idee..
    Weet ook niet of ik hem uberhaupt wil aanpassen, hou hem miss liever origineel. Daarnaast weet ik ook niet of ik aan deze nek kan wennen.

    Ps. Wel grappig om een cs strat(+-4000 eu nieuw) met een classic player(+-600) te vergelijken hehe :P



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik vind de SD antiqueties te slap klinken. Te weinig output, te nietszeggend.

    Suhr V60LP all the way!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #5692
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik vind de SD antiqueties te slap klinken. Te weinig output, te nietszeggend.

    Suhr V60LP all the way!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Als je wat meer karakter, diepte en mids wilt in je singlecoils, dan zijn deze Suhrs zeker aanraders. Ik vind ze nog lekkerder dan de ML's. Mag ik er nog twee persoonlijke favorieten aan toevoegen: BKP Irish Tours en Smitty Blues '64.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #5693
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    @ de hss mensen, ik heb al 2 zeer dikke gibons, dus deze strat heb ik dan t liefst gewoon. Sss, john mayer/jimi/srv dingen
    Ik ben meer een H mens. Die S-S mag er van mij ook af. Maar ik snap je wel hoor, was ook een geintje van die Super Distortion.

  4. #5694
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik ben meer een H mens. Die S-S mag er van mij ook af. Maar ik snap je wel hoor, was ook een geintje van die Super Distortion.
    haha ja zoiets dacht ik al :P

    ik heb nu .11 erop gezet, hier speel ik normaal op maar er zat nog .10 op van de vorige eigenaar. ik twijfelde aanvankelijk of ik wel weer naar .11 wilde maar heb er zeker geen spijt van, hij klinkt ineens een stuk voller met meer ''stratkarakter'' etc.
    Ik speel toch al heel mn leven op .11's dus kan geen kwaad denk ik zo.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  5. #5695

    Standaard

    Wat zouden jullie kiezen, 1500 euro uitgeven aan een American pro strat of eentje laten bouwen bij Oswald guitars?

    Dilemma dilemma......

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  6. #5696

    Standaard

    Hangt ervan af. Heeft een American Pro Strat alles wat je wilt?

  7. #5697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TobyW Bekijk bericht
    Hangt ervan af. Heeft een American Pro Strat alles wat je wilt?
    Alles behalve nitro lak....

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  8. #5698
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht




    Laatst deze opgehaald, stond al een hele tijd op marktplaats. Was bang dat er iets mis mee zou zijn maar dat bleek niet t geval.
    Mint condition fender customshop custom classic uit 04’
    Speelt heerlijk, alleen weet ik nog niet wat ik van de (modern) pickups vind... wilde eigenlijk een meer vintage voiced strat dus miss ruil ik deze nog wel een keer in.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Is dat een kwartiers gezaagde neck?

    Drool..

  9. #5699
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Een CP'60 is een goede gitaar voor het geld, maar die kun je toch niet met een CS vergelijken?
    Inderdaad. Een CP60 is een aardige gitaar voor het geld, ik heb hem zelf ook gehad. Maar zeker niks bijzonders en al zeker geen custom shop kwaliteit.

  10. #5700
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Wat zouden jullie kiezen, 1500 euro uitgeven aan een American pro strat of eentje laten bouwen bij Oswald guitars?

    Dilemma dilemma......

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Ik zou geen gitaar laten bouwen. Hoe nauw je ook bij het bouwproces betrokken bent, je weet pas werkelijk hoe de gitaar speelt en klinkt wanneer hij (zo goed als) klaar is. En dat weet je bij een kant en klare gitaar in de winkel wel.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top