Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47

Discussie: jagcaster

  1. #41

    Standaard

    Laatste fotos...


  2. #42

    Standaard

    poging gedaan om de controlplate te graveren. Met de dremel graveerpen gedaan en daarna met airbrushverf ingekleurd. Goeie fotos maken is blijkbaar ook een kunst...
    Laatst gewijzigd door bad65; 24 december 2011 om 16:26

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad65 Bekijk bericht
    poging gedaan om de controlplate te graveren. Met de dremel graveerpen gedaan en daarna met airbrushverf ingekleurd. Goeie fotos maken is blijkbaar ook een kunst...
    Flits uitzetten ?

    Dit is slechts mijn mening hoor, voel je niet op je tenen getrapt, maar probeer niet te veel van dit soort dingen te doen. Je gitaar is nu strak, maar met dit soort dingen wordt het snel 'over-done'.

    ... want je vind dit neem ik aan ook niet direct mooi :

    Te koop:
    Hughes & Kettner Duotone 100W buizentop
    Kool & Elfring 2 x 12" cabinet (Celestion Vintage 30)
    Blackstar DistX buizendistortion in goede staat, incl adapter

  4. #44

    Standaard

    Nee, dit alles wat er gegraveerd wordt. Het is net iets extras en niet teveel. Teye maakt mooie gitaren maar dat is voor mij dus echt over the top...
    Ruige spoiler trouwens..

  5. #45

    Standaard

    FF een oud onderwerp naar voren brengen...
    Ik was niet echt tevreden over de Epiphone elementen die ik uit mijn LP gehaald had. Klonken me te dof en wat modderig. Bij guitarsupplies een setje Tesla VR-60 Classic besteld. Wat een verschil! Meer helderheid en bite. M.n. de bassnaren klinken nu stukken beter. Had ik veel eerder moeten doen...
    Nu is die gitaar eindelijk af...

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Da's geen spoiler dat is een extra bagagedrager. Heeft niks met aerodynamica te maken iig.

    Ik vind wel dat je een leuk modelletje voor jezelf hebt gemaakt. Alle inleg- en dremelpoespas moet je zelf weten ik vind het niet heel erg over de top iig.
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  7. #47

    Standaard

    Tnx...
    Ik ben tevreden. Ik heb nu een unieke gitaar die lekker speelt, voelt en klinkt. Tis nog steeds mijn favouriete gitaar.
    Trouwens die Teslas klinken beter dan die dure Gibson Burstbuckers in mijn Epi Les Paul...
    Sta er nog steeds van te kijken dat ik dat klaar gespeeld heb met 2 linkse handen..
    Laatst gewijzigd door bad65; 24 september 2012 om 09:42

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top