Fisherman senior en moeders waren vandaag vanuit Rotturrrrdam op visite en ik moest nog boodschappen doen, dus wij even naar het nieuwe Aldi-filiaal in Lichtenvoorde gereden, waar ik normaal helemaal niet kom, MAAR.....senior had het foldertje zien hangen dat ik bewaard had op het prikbord in de keuken en daar stond een gitaarset in de aanbieding voor 75 euro.
Na het zien en horen van de Explorer was ie dusdanig onder de indruk dat hij dus tijdens het boodschappen doen bij de Aldi, de allerallerallerlaatste gitaarset voor 75 euries in de kar gooide.
Wat schattig hè? Niet zoals dat normaal gaat van vader op zoon, maar in dit geval van zoon op vader
Het is al een lang verhaal, dus ik maak het ff kort;
Eenmaal thuis, het schattige C-Giant stratje "limited edition"
uitpakt en in het even zo schattige ampje geplugd, beetje gestemd en afgesteld en ik lachte me rot. Het viel nog niet eens tegen. Toen even de GT-10 eraan gehangen, dikke vette grommende zware distortions, lekker pre-ampje erbij...wat delay's, reverbs en peper en zout erbij en het klonk voor dat geld echt niet slecht!
75 euro! Gitaar, versterker, kabel, tuner, plectra, schouderband, gitaarhoes, imbussetje, lesboek, instructiecd én nog een redelijke koptelefoon.
Zwarte body, rosewood-kleur toets (geen idee wat voor houtsoort het is, waarschijnlijk geperste europallets) I don't care, ik vermaakte me opperbest en zelfs de fretjes waren netjes afgewerkt!
Nu zal pa het wel weer zat zijn na een weekje of wat.....dan heb ik weer wat speelgoed erbij. Misschien voor een MacWilliams-projectje of anders voor aan de muur ofzo.
Enfin....zo gaat dat er dus aan toe in de Fisherman family-voor hoelang zijn enthousiasme duurt, want ik vrees dat er totaal geen aanleg bij hem inzit.....maar ach, laat hem maar lekker rommelen, toch?
Favorieten/bladwijzers