Deze 2 foto's konden er op de vorige post niet meer bij.......![]()
Deze 2 foto's konden er op de vorige post niet meer bij.......![]()
4 Sale:
Marshall 1960a 4x12
Dat ziet er heel vet uit. Zou willen dat ik al zo ver was met mijn bord... Ik zit ook te denken aan wat verhogingen in de showmaster maar kom je dan niet in de weg te zitten met het deksel?
Valt wel mee, dat "frame" op de eerste foto is iets aan de hoge kant waardoor de 2e rij pedalen echt in het schuim dat ik in de deksel heb geplakt gedrukt worden maar dat is niet echt een ramp, ik moest wel een beetje hoogte hebben want ik was bang dat ik anders niet met mijn schoenen bij het boostknopje van mijn wah kon komen.Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover
EDIT: Mischien wel een tip, ik heb het klittenband gekocht bij een fourniture zaak, oftewel een zaak die naaispulletjes verkoopt (geen sexshop) voor gordijnen en kleding.
Laatst gewijzigd door RedBuell; 24 januari 2008 om 15:34
4 Sale:
Marshall 1960a 4x12
@ Redbuell: Heb je een goede foto van je "patchpanel" achter het luik?
Ben benieuwd hoe je dat gesoldeerd hebt etc.
Goede tip! Ik zal zaterdag direct ff gaan kijken in de stadOorspronkelijk geplaatst door RedBuell
![]()
Gezocht: Ibanez DE7
Ik heb een flitser moeten gebruiken voor de foto's het natuurlijke licht is een beetje karig. Ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn.
4 Sale:
Marshall 1960a 4x12
Wat voor bescherming zit er om dit geheel heen? Die 230V lijkt zo een beetje 'exposed'.Oorspronkelijk geplaatst door RedBuell
Heb je bewust voor deze jack-bussen gekozen i.p.v. die hele simpele, die ook in je gitaar zitten? Waar heb je deze vandaan?
Ik heb nog even in een 3D programma zitten uitproberen, maar mijn spul past eenvoudigweg niet in een showmaster 48 (vooral combinatie wireless + GT5). Dus wordt het toch mijn geposte idee van laatst. Dan maak ik mijn patchpanel verzonken in hout. Zie plaatje hieronder (al dan niet met locking bussen).
http://www.paullenders.com/images/ri...5/03_large.jpg
Laatst gewijzigd door paulbekkers; 24 januari 2008 om 16:27
RedBuell; welke verf heb je gebruikt? en hoe heb je dat opgebracht?
Guitars -> Pedals -> Amps
Schoolbordverf, gewoon met een rollertje op gebracht. Wel eerst goed in de grondverf zetten (2 lagen grondverf) dan schoolbord verf erover (ook minimaal 2 lagen).
Tip, gebruik een vacht rollertje (mohair met hele korte haartjes) als je zo'n schuimrubber rollertje neem krijg je veel meer last van luchtbelletjes in je werk. Wel eerst even je vachtje met wat schilderstape oid beplakken en er gelijk weer afhalen, zo neem je de losse haartjes mee.
4 Sale:
Marshall 1960a 4x12
U hebt Pm!!!!Oorspronkelijk geplaatst door RedBuell
----
// City Of Life //
Favorieten/bladwijzers