MXR Stereo Chorus
MXR Stereo Chorus
+1 voor retrosonic
Maar,
+10 voor een analogman chorus!!! (chorus of bi-chorus, beiden zijn lekker)
Redelijk schaars hier in Nederland, maar wat een ongelofelijke sound komt eruit! Mocht je die tegenkomen is het absoluut een aanrader om eens uit te testen.
Over die Retro Sonic: is het niet jammer dat die een "wet & dry" heeft in plaats van "normal & inverted" ?
"In God we trust, all others pay cash."
No love for the ehx smallclone? Ik gebruik de mijne al 10 jaar naar volle tevredenheid.
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
??? Wat is dat? Bedoel je de mono/stereo uitgang? I don't give a f#*k. Ik vind het vibrato deel K.U.T., maar het chorus deel is ALLES wat ik zoek in een chorus. Dik, romig en haast een beetje "orgel" achtig. Je dient deze ook niet te vergelijken met de CE-1.
De CE-2 vind ik ook een uitstekende optie, maar die zou ik dan wel laten modden/in een schakelbaar signaalketen plaatsen vanwege de tonesuck in de bypass stand.
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
EHX Electric Mistress? Sowieso iets van EHX gaan luisteren...
Me Crapton, you...
Favorieten/bladwijzers