Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema Bekijk bericht
    De Bad Monkey is de enige tubescreamer-achtige waar ik niks mee kan. Al met de gain op nul te aggressief, te grof naar mijn smaak. Ik heb een TS-5 gehad, voorloper van TS-7. Klonk te gek, maar ging snel kapot door slechtere constructie. De 7 serie is volgens mij steviger, maar heeft nog steeds niet echt een prof uitstraling, en dat vinden veel gitaristen ook belangrijk. Verder zijn die 7 en die 9 volgens mij grotendeels gelijk.
    dat zijn die soundtank series toch.. wat een baggerconstructie was dat zeg.. maar wel vette sounds
    Opinions are like azzholes, everyone has one and they usually stink.

P.S Your dinner is ready!

Standaard

Wat is er precies bagger aan de constructie van een soundtank? Het enige dat ik kan bedenken is het losse batterijklepje. Vaak wordt de plastic behuizing (is niet altijd het geval, de vroege zijn van metaal) als argument aangedragen maar ik heb nog nooit een stukgetrapte soundtank gezien.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

Jij hebt er meer gezien dan ik dh, dat zal vast wel. Maar ik ben alleen maar stukgetrapte soundtanks tegengekomen. Met name de footswitch hapert en is daarmee niet roadworthy. Meerdere keren intrappen voor die het doet, een x teveel en hij is meteen weer uit.. vreselijk irritant..
    Opinions are like azzholes, everyone has one and they usually stink.

P.S Your dinner is ready!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Wat is er precies bagger aan de constructie van een soundtank? Het enige dat ik kan bedenken is het losse batterijklepje. Vaak wordt de plastic behuizing (is niet altijd het geval, de vroege zijn van metaal) als argument aangedragen maar ik heb nog nooit een stukgetrapte soundtank gezien.
    Bij die van mij ging het fout met de in- en output.

Senior Member

Standaard

Voor dezelfde doeleinden als de TS (haha) aangeeft, gebruik ik de Jekyll kant van mijn Visual Sound Jekyll & Hyde. Deze heeft een Bass Boost functie, welke fijn samenwerkt met mijn (gain op 75%) overstuurde AC30. Ik heb hier ook de Tonelok TS-7 liggen, maar die trakteert mij op een overdreven bak ruis. Vreemd maar waar.
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggy Bekijk bericht
    Jij hebt er meer gezien dan ik dh, dat zal vast wel. Maar ik ben alleen maar stukgetrapte soundtanks tegengekomen. Met name de footswitch hapert en is daarmee niet roadworthy. Meerdere keren intrappen voor die het doet, een x teveel en hij is meteen weer uit.. vreselijk irritant..

Ah Kut ja! Die was ik vergeten! Dat klopt. Da's niet zozeer de constructie maar de niet zo denderende keuze van de schakelaar zelf. Jacks kan ik idd ook onderschrijven maar da's niet per sé soundtank eigen. Daar hebben alle pedalen met op de PCB gemonteerde jacks zonder mechanische ontlasting vroeg of laat last van.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten