Wie begin januari het grote ‘post je pedalboard’ topic heeft bekeken kan zich deze Google-sketchup schetsen misschien nog herinneren. Ik wilde een board maken dat compact is en waarin m’n pedalen precies passen, zodat ik de komende tijd m'n geld niet meer in pedalen kan steken want die passen niet meer. Dat geld moet nl. genoeg gaan worden voor een Mesa Boogie. Onder de verhoging achterop werk ik een 9v en een 12v adapter weg.
Ik heb goed rond gekeken op Paul Lenders z’n site, en daar inspiratie op gedaan, wat je ook wel kunt zien denk ik. Niet dat ik echt in de buurt denk te komen van zijn afwerking en elektronica, want die gast is echt goed.
Wie heeft de pedalen al geïdentificeerd? Dit zijn ze in elk geval: Morley Tremonti Wah; TC Electronic Nova Delay; Boss DS-1; Korg DT-10; Boss NS-2; Ernie Ball VP JR
Om in één keer de stroom naar m'n board aan en uit te zetten én omdat m’n Nova Delay geen ‘power-on/off’ heeft maak ik naast de 220v input een switch. Die heb ik maar gesloopt uit een goedkoop stekkerblok omdat ze bij de elektronica zaak dit type niet hadden.
Wordt vervolgt...
Christean
Favorieten/bladwijzers