Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 59
    Meester

Standaard Koopadvies gitaren boven de 1000 euro

Plaats hier je foto's tips en links van jouw favoriete gitaar, alles mag als de gitaar maar meer dan 1000 Euro kost.

Een reactie op een gitaar of tip van iemand is prima maar zorg ervoor dat dit dan ook nuttige info bevat. Ik wil graag de koopadviezen topics 'schoon' houden en verwijder dan ook berichten die geen nuttige of nieuwe info bevatten

Standaard

Lakewood M32. Heb ik al jaren en bevalt prima. Grand Concert model, fijn voor fingerpicking, mooie bas, mooi helder toch ook... Plaats hem qua klank net tussen Martin en Taylor in. Kost rond de 2000.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Music

Er zijn in deze prijsklasse natuurlijk heel veel goede gitaren. Toch een stukje smaak ook en wat bij je past.

Voor mij is dat toch deze prachtige Breedlove. Schitterende klank met een diepe bas en mellow hoog.... en ziet er erg mooi uit....

ps: zoals je ziet heb ik niet zo'n mooi houten bankje als Picker en Harald
    Laatst gewijzigd door gertdm; 20 juni 2006 om 13:07
    Ook op n triplex gitaar met de verkeerde actie krijg je kriebels als je vingers altijd jeuken....

http://www.gertdemeijer.nl

Senior Member

Standaard Ovation Collector's Edition 1997

Hoi!

Ik heb niet zoveel geld te besteden en ik heb voor 450 euro een tweedehand Ovation CE 1997 op de kop getikt...
    Ja in welke rubriek zet je zoiets? Nieuw kostten ze rond 1900 euro.
    Heerlijke gitaar voor fingerpicking! Klein parlour-model, perfect te versterken! Let ook op de patserige volume-controle op de zijkant. Maar ja, je moet natuurlijk van ovation houden...

Groetjes, Peter
    Laatst gewijzigd door Flipkoos; 3 oktober 2006 om 12:24
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gertdm
    ps: zoals je ziet heb ik niet zo'n mooi houten bankje als Picker en Harald
    Maar deze hoef je niet ieder jaar in de olie te zetten, die tijd kun je lekker aan gitaarspelen spenderen!
    Ok nu eentje van mij:

Een mooie tweedehandse Taylor 712 CE.
    Mooi uitgebalanceerd geluid en lekker licht bespeelbaar.
    Heb haar gekocht van een ervaren fingerpicker dus ze is perfect afgesteld!
    Wat zo`n gitaar nieuw kost ?!?!Geen idee, maar vast meer dan 2500 euri,denk ik !
    Niet zeiken ! Spelen !!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boom-chick-Franky
    Heb haar gekocht van een ervaren fingerpicker dus ze is perfect afgesteld! Wat zo`n gitaar nieuw kost ?!?!Geen idee, maar vast meer dan 2500 euri,denk ik !
    Ruim drie €-ruggen... Maar dan heb je ook wel wat moois! Ik had er laatst bijna weer eentje gekocht... De 7 serie blijft toch wel een van de allerbeste in de Taylor reeks.

Standaard

Martintje... ook niet verkeerd. En kost inderdaad meer dan € 1000.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos
    ...je moet er van houden al dat parelmoer...
    Dat kun je wel stellen. Maar ach, anders verkoop je hem toch gewoon?

Standaard

Die gitaar is prijsloos. De Martin D100 kost al €100.000. Als je de prijs evenredig opschaalt met de hoeveelheid arbeidsuren kom je dan bij deze op een paar miljoen Euro uit. Tel daarbij op de waarde van de ingelegde edelstenen (robijnen nota bene!). Om over de expertise maar te zwijgen, want er zijn niet veel mensen op de wereld die dit soort werk kunnen uitvoeren.

Het schijnt dat hij nog behoorlijk goed klinkt ook. En nee, hij is niet van mij. Jammer.

Standaard

De D100 kost al US$100.000. Die werd in een oplage van 100 stuks (dacht ik) gemaakt. Dit is de D1000000. Daar is er maar één van.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten