Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33

Discussie: "Slechte" Crafters

  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizz
    Volgens mij is het, ongeacht het merk, in de lagere prijsklasse (tot zevenhonderd Euro) vooral uitkijken geblazen met Jumbo-modellen.
    Ze zien er mooi uit, maar de dreadnoughts, grand concerts, grand auditoriums uit dezelfde serie zijn altijd de betere gitaren.Wizz
    @Tillens : Sorry, beetje ijdel om mezelf te quoten, maar ook van Tanglewood vind ik nou juist de Jumbo's het minst. Het relatief grote boven- en achterblad van de Jumbo vraagt kennelijk om relatief wat beter hout en een betere konstruktie.
    Om dezelfde reden zijn klassieke gitaren al vanaf € 60,= in ieder geval betrouwbaar, bij dreadnought begint dat bij € 150,= en Jumbo's onder de zevenhonderd Euro met massief bovenblad raad ik gewoon af. Dan is het gelaagde bovenblad van een Epiphone EJ 200 misschien nog niet eens zo gek...

    Wizz

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2004
    Locatie
    zwijndrecht
    Berichten
    2.009

    Standaard

    @ Wizz; dank! Maar ik heb dus een yamaha ljx6c.. die vind ik dus echt heel goed klinken.. maar ik wil er nog iets bij... ik zag dat tanglewood een hoop maakt dat vind ik best leuk spul zo ook op het oog.. . .nog tips mbt die merken... de ej200 is inderdaad ook erg tof... ook mooi, de takamine 523sc uit mijn hoofd... mooie klank ook.. iets goedkoper dan de yamaha, maar ik vond de laatst genoemde dan ook mooier klinken dan de takamine... maar die had wel hele goede looks en sound voor het geld...

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2005
    Locatie
    way east across the border
    Berichten
    477

    Standaard

    heb vandaag de hele voorraad van the american guitar store gespeeld, incl. crafters, martin, larrivee, guild, ayers, etc, maar ik vond de tanglewood by far de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben. Zeker die all-solid modellen, wow.

    Voorlopig staat de tanglewood op 1 op mijn lijstje.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top