Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: Musicman Axis fans

Standaard Musicman Axis fans

Ik vroeg me af hoeveel Musicman axis bezitters hier zijn en waarom ze voor deze gitaar hjebben gekozen. Mijn Axis is gewoonweg de leipste plank op de aardbol en dus kan ik me niet voorstellen dat er geen anderen zijn.....
    " Great minds think alike"

Senior Member

Standaard

ik bezit er geen, maar ben wel een grote fan van de nek die erop zit!

en dan met name de vorm/feel en niet de finish
    pokkel'n

Standaard

Wat is er mis met de finish dan? Okay het is wel wat werk elke keer dat waxen, maar het speelt wel fijn.

Wel weinig Axis fans hier dan zeg....
    " Great minds think alike"

Senior Member

Standaard

niks mis met de finish de feel is alleen zo geweldig
    pokkel'n

Standaard

Ik heb de voorloper van de Axis, de MM van Halen en ik vind het nog steeds één van de mooiste gitaren ter wereld . Ik was altijd al gecharmeerd van de looks van deze gitaar maar ik was eigenlijk nooit van plan geweest eentje aan te schaffen, aangezien ze veel te duur zijn en ik het eigenlijk niet waard ben om zo'n topgitaar te kopen omdat mij skills op de gitaar nogal magertje zijn ( zijn ze eigenlijk nog wel )

Ook had ik er nog nooit op gespeeld want ik wou eerst maar eens een keertje proberen om fatsoenlijk gitaar te gaan spelen voordat ik mij in zou laten met zo'n dure gitaar.
    Maar goed rond die tijd kon ik redelijk goedkoop een MM Luke kopen en toen ben ik een beetje verslingerd geraakt aan MM gitaren aangezien het zulke topgitaren zijn qua feel en sound.

Maar goed één MM gitaar was eigenlijk wel voldoende voor mij , tot ik een keertje een tweedehands versterker ging uitproberen en diegene had er een MM Van Halen staan. En ik mocht ook even op die gitaar spelen en toen was ik snel verkocht want die gitaar had een waanzinnig vet geluid en ik wist het zeker dat ik ooit eens zo'n gitaar zou aanschaffen. En een jaartje later had ik er één en ik speel er nog elke dag met veel plezier op

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MusicManMaestro
    Ik heb de voorloper van de Axis, de MM van Halen en ik vind het nog steeds één van de mooiste gitaren ter wereld . Ik was altijd al gecharmeerd van de looks van deze gitaar maar ik was eigenlijk nooit van plan geweest eentje aan te schaffen, aangezien ze veel te duur zijn en ik het eigenlijk niet waard ben om zo'n topgitaar te kopen omdat mij skills op de gitaar nogal magertje zijn ( zijn ze eigenlijk nog wel )

Ook had ik er nog nooit op gespeeld want ik wou eerst maar eens een keertje proberen om fatsoenlijk gitaar te gaan spelen voordat ik mij in zou laten met zo'n dure gitaar.
    Maar goed rond die tijd kon ik redelijk goedkoop een MM Luke kopen en toen ben ik een beetje verslingerd geraakt aan MM gitaren aangezien het zulke topgitaren zijn qua feel en sound.

Maar goed één MM gitaar was eigenlijk wel voldoende voor mij , tot ik een keertje een tweedehands versterker ging uitproberen en diegene had er een MM Van Halen staan. En ik mocht ook even op die gitaar spelen en toen was ik snel verkocht want die gitaar had een waanzinnig vet geluid en ik wist het zeker dat ik ooit eens zo'n gitaar zou aanschaffen. En een jaartje later had ik er één en ik speel er nog elke dag met veel plezier op
    MM gitaren zijn THE BOMB !!!! Ik heb zelf een Luke en die oil finish van de hals is gewoon top ! Smeert niet, plakt niet, blijft lekker stroef waardoor je grip blijft houden.
    Mn gibson LP Standard die ik ook heb, heeft een gelakte hals en die wil nog wel es plakkerig worden !

Senior Member

Standaard

Schitterende gitaren, heb er 4 gehad, en nu nog eentje over.
    Begon met een Van Halen, daarna een Silhouette gehad en 2 axis sport.

plaatje van de Sport, helaas weggedaan....

en heb deze MM Van Halen nog over, echt een wereldplank en naar mijn onbescheiden mening één van de beste rockgitaren ooit gemaakt...

Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Ik heb 2 MM's: een Axis en een Axis Sport. Ik heb ook een Gib LP en 3 stratjes en had een PRS CU24 maar die neem/nam ik vaak niet eens meer mee naar optredens, dat zegt genoeg denk ik zo...

hier een pic van de Axis:

Senior Member

Standaard

Hey Mark, sinds wanneer speel jij eigenlijk op Musicman??? Heb ik nooit bij je gezien...
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
    Hey Mark, sinds wanneer speel jij eigenlijk op Musicman??? Heb ik nooit bij je gezien...

een jaar of 3 denk ik nu, ik had er bij jou al eentje gehoord en korte tijd later had ik de mogelijkheid om voor een optreden een H/S/S Silhouette te lenen en toen was het pleit beslecht

De eerste interessante MM die daarna op mijn pad kwam was een Axis Sport maar het had net zo goed ook een Silhouette kunnen zijn, die zijn ook super!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten