Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Anouk Teeuwe

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2004
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter

    je bedoeld die Mariah Carey-achtige versierseltjes? (wat ons aller Trijntje Oosterhuis ook zo tenenkrommend kan doen) vind ik bij Anouk wel meevallen
    Ik heb maar twee cd's van haar, dus ik weet niet wat representatief is, maar op één van die platen, Lost Tracks heet hij geloof ik, vond ik het soms wel storend worden. Aan het einde van een soort Reggea-versie van Nobody's Wife kreunt en gromt ze dat het een lieve lust is en daar kan ik niet echt naar luisteren.

    Maar zoals ik zei, vind ik haar weldegelijk een goede zangeres.
    "Dit is niet zuiver, maar wel dondershard!", aldus een toeschouwer bij het debuutoptreden van The Rejects.

    http://www.myspace.com/therejectskampen

  2. #12

    Standaard

    Goeie zangeres met een goeie band. Van mij mag ze het helemaal maken in de US.Ze heeft er het talent voor... go girl go.

    Misschien zorgt dat voor een goeie boost voor de erkenning van nederlandse muziek in de US.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2004
    Locatie
    www.vai.com
    Berichten
    1.182

    Standaard

    jahaha anouk is waanzinnig hoor!
    "she got the pipes" .
    echt een toffe band.
    For the love of god, My passion has become warfare!

    vai rules!

    golden earring rocks!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    0172
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Damn nu kan ik niet op dat ene nummer komen waarin ze iets te veel een Janis Joplin geluid uit kraamd.....dat deed Janis dan wel goed.

    Voord rest vind ik Anouk erg goed, wellicht te divers om er echt mee door te breken internationaal, dat snappen mensen vaak niet.
    Hier heeft ze er naar toe kunnen opbouwen, als je ineens (nou ja voor de 2e keer) met een divers album uitkomt in een vers land zal dat wel heel erg goed moeten zijn wil het aan slaan.

    sacrefice
    When the world is over, we're still the boy's from nowhere, and tonight, tonight we're coming home!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2004
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    1.398

    Standaard

    Ook ik vind haar erg goed, topartiest! Dat mag ook wel eens gezegd worden, negatief zijn is zo makkelijk!

    Everything heeft een briljant zangdingetje, waar ze een octaafje pakt op het einde van een zin, heerlijk!
    www.gearspot.be
    [TK] EMG SSS-set 110€
    [TK] Subdecay Noise Box 120€ & Malekko Echo 150€
    [TK] Regal 225€ & Stella 250€ parlors

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top