Oorspronkelijk geplaatst door bob's your uncle
Zal ik me ook effe voorstellen : Ik ben Wizz, veertig jaar, en alcoholist.
Wizz
![]()
Oorspronkelijk geplaatst door bob's your uncle
Zal ik me ook effe voorstellen : Ik ben Wizz, veertig jaar, en alcoholist.
Wizz
![]()
40 jaar en toch nog een junior member :O wat schattig :d
en klaasOorspronkelijk geplaatst door bob's your uncle
Piet
Jan...
EN NIET TEVERGETE...HENK
Ps...@De persoon die zn kind Herman/Bob wil noeme..noem het geen Herman...het word een heuze ramp...zeer irritant...en kost veel schoolgeld![]()
Favorieten/bladwijzers