Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25

Discussie: les paul studio

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
    Die openings post is heel herkenbaar
    Ik heb 3 jackson's,een bloedmooie Fender Sambora,ibanez les paul custom etc. Maar heb nu sinds kort een Epi Les Paul erbij en ik speel echt alleen nog maar op die.Ik heb ook een super zwak voor Les Pauls :| en ik moet zal nog keer een Gibson Les Paul stadaard/classic erbij hebben.Ik geil gewoon zwaar op die dingen.Feedback Apeldoorn heeft een Classic 1960 in de etalage staan en ik zag dat ding en stond zowat te rukken voor die ramen Zo mooi dat ding..

Anyway veel plezier ermee man!

plezier ermee gaat wel lukken les pauls doen t m voro mij gewoon ik heb vandaag weer een leuke tele en een PRS tremonti sig geprobeerd... de tremonti was goed, super zelfs. de tele was ook leuk, maar de joe perry sig was toch lekkerder dan beiden bij elkaar. in tone en feel (en t was maar een epi! ) overigens, de perry sig is echt een lekkere bak voor t geld! ik zou de gibson nooit NOOIT kopen, maar de epi is zeker tof!

Senior Member

Standaard

Welcome to the wonderfulll world of P90's!

Zoals Dano ook zal beamen!!
    Mooie gitaar, plezier ermee!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sugarfish

thank you ik heb ooit een PRS mcCarty bespeeld met p90's op een vox ac30, en sindsdien MOET ik nog zo'n ding hebben. eind van de maand komt er een Vtwin in huis (na een jaar denken en andere dingen gekocht te hebben), kan ik mn marshall als soort "homebase" gebruiken, en dat pedaal gebruiken om treble te boosten, etc ertc etc.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sugarfish

tijd voor een p90 fanforum:P kolere wat zijn die dingen toch lekker. Ben eigenlijk benieuwd, vakt er met 2 p90's ook nog wat leuks te schakelen. Ik bedoel met humbuckers kan je ze uit fase zetten of splitten. Zijn p90's ook nog te modden zegmaar?

drap
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
    plezier ermee gaat wel lukken les pauls doen t m voro mij gewoon ik heb vandaag weer een leuke tele en een PRS tremonti sig geprobeerd... de tremonti was goed, super zelfs. de tele was ook leuk, maar de joe perry sig was toch lekkerder dan beiden bij elkaar. in tone en feel (en t was maar een epi! ) overigens, de perry sig is echt een lekkere bak voor t geld! ik zou de gibson nooit NOOIT kopen, maar de epi is zeker tof!
    Voor zover ik op de hoogte ben zitten er in de Epi-uitvoering ook precies dezelfde elementen in als die van Gibson. Ze zijn dan ook aardig wat duurder als een standaard Epi Les Paul, maar toch vele malen goedkoper als de echte

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten