Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Jackson RR1 Ebay

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anavrin
    maar als iedereen zo zou denken, dan kan die gast ook nooit feedback krijgen toch???

    Of snap ik nou dat hele Ebay-feedback-systeem niet?
    vaak is het zo dat je pos. feedback opbouwt door eerst een hoop dingen zelf te kopen op ebay, en zodoende wat "credibility" op te bouwen zeg maar. zo doe ik t zelf ook. ik koop zelf redelijk wat op ebay, en dan ga ik zo pos. feedback op proberen te bouwen. als ik met 0 feedbackscore ga verkopen, weet 'men" nooit zeker of ik niet scam.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anavrin
    maar als iedereen zo zou denken, dan kan die gast ook nooit feedback krijgen toch???

    Of snap ik nou dat hele Ebay-feedback-systeem niet?
    precies, marja, zo gaat het nou eenmaal he

    zolang niemand aardige dingen over marokaanen schrijft, blijven mensen bang voor ze
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2004
    Locatie
    Waalre
    Berichten
    210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol
    hoezo de betere modellen geen tremolo ?
    Soloists, dinky's, kelly's etc... zijn standaard altijd met floyd.
    Sorry, vergeten erbij te zeggen dat ik vooral een Jackson zou willen kopen om de looks. Alleen een RR model dus, de rest vind ik ofwel niet mooi, ofwel te standaard. Tsja, kieskeurig he

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utreg
    Je vindt de RR3 niets, al isie wat minder duur?
    ja, daar heb ik ook wel aan gedacht, maar ik ben toch op zoek naar een gitaar die "het" gewoon echt helemaal is. Ik heb genoeg middenklasse gitaren gezien en wil nu wel eens een echt goede. (daarom denk ik aan Jackson RR1 of RR5 en een Moser customshop)
    zie www.tov-metal.com voor melodic metal!
    zie www.myspace.com/syndrome7 voor heavy metal!
    ...I was meant to be

  4. #14

    Standaard

    de RR3 is nu ook standaard met goeie pickups, (TB4 en SH2)
    maar de RR1 blijft een paar klasses hoger natuurlijk (neckthru, betere tremolo)

    RR1 is standaard ook altijd met floyd, t'is alleen de RR5 die met vaste brug is.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Ik heb een jackson soloist en die is echt top. Ongeloofelijk goede hals (voelt heel stevig aan), en akoustisch al klinkt die echt heel vol. De USA jacksons zijn wel echte top gitaren.

    je hebt ook een aantal sites met 'jacksonfans', en daar kan je wel eens een goede gitaar vinden. Ik heb ook op die manier mijn soloist weten te versieren voor een heel aangename prijs.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top