Hoi, bij deze stel ik me even voor
ik ben Jimi, 21 jaar, woon in den haag
en speel gitaar, bas, synthesizers, hammond, altviool en middeleeuwse doedelzakal speel ik niet zo goed gitaar als mijn naamgenoot...
ik speel in de band The Psychedelektrik Freak Klub en mijn eigen elektro gebeuren Elektrovolt.
dus bij deze![]()
![]()



Met citaat reageren


Favorieten/bladwijzers