maar weer eens een update van mijn board, toegevoegd footswitch en maxon delay:
![]()
maar weer eens een update van mijn board, toegevoegd footswitch en maxon delay:
![]()
Practice cures most tone issues - John Suhr![]()
Hee....de AD80.
Heb ik ook gehad......was wel erg vintage.....te vintage voor mij![]()
Verkocht....ik weet nog wel dat-ie nieuw belachelijk duur was.
Mooi compact board....kwaliteitsspul.
Vinni
lekker practisch, had je niet beter 2 kleinere boards kunnen hebben?Oorspronkelijk geplaatst door dickie
"Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."
DC-3 is een zeer fijn pedaal.Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
Beetje Chorus achtig maar toch weer net niet...geluid ervan is moeilijk te omschrijven.Echt een eigenaardig pedaal..wel een aanrader voor als je iets Chorus achtig wil maar toch ook weer niet..
Echt gaaf effect!
Hee, fuzz áchter Tim ipv ervoor, zoals bij de meesten. Ik heb hem er ook achter. Werd mij te modderig met Fuzz => Timmy; bij jou ook???Oorspronkelijk geplaatst door jero
Te koop:
- Nieuwe Weber California 10" paper dome
- Originele 1974 Fender wide-range humbucker - project
Hey mensen,
Hieronder mijn zelf gemaakte pedalboardje. Gebruik voor Rock n roll, blues tot top40.
Volgorde: Vox wah, Boss DualOverdrive, FD2 Fulltone, RAT2, Boss chorus enhencer, Ernie Ball Volume. -->
Gebruik meestal een Fender Tele American Deluxe en een Fender Hot Rod DeVille 2x12'
Any tips? You're welcome. Ben namelijk pas een paar maanden echt aan het experimenteren.
Het is een houten plankje met een kleine verhoging en past precies in het BigBoss zilveren koffertje.
gr. Sjoerd (Sorrie voor de grote fotoo's!!!)
![]()
...
Klopt, hij geeft wat 'shimmer', maar zonder die wobble die je bij een normale chorus wel hebt.Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
<spam>
Ik heb er een te koop staan op Ebay: http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...tem=7378118617
</spam>
Dit is mijn bordje.
[/img]
Favorieten/bladwijzers