Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
    Senior Member

Standaard

Je snapt het niet Ronald,

Een momentschakelaar (fs-5u) werkt voor meer zaken zoals alleen zoals jij beschrijft. In basis werkt hij inderdaad zoals jij zegt. Dit opent echter meer mogelijkheden dan alleen effecten laten horen wanneer je hem indrukt.
    Je kunt een momentschakelaar namelijk ook gebruiken om bijv. delaytijden real-time aan te passen aan het tempo van een nummer, dus zeg: je speelt een nummer en je 'tapt' in de maat een paar keer op de footswitch, dan neemt je delay de tijd aan die jij intik met je voet. Dit betekent dat je delay dan in de maat is. Bij sommige nummers errug handig en vet :-D

Senior Member

Standaard

Okey..
    Goede uitleg!! :-D :-D
    Ik snap t, ik wist niet dat je meerdere keren op de knop kon tappen dat bij elke trap de delay sneller zou gaan..

Bedankt :-D
    Rover -> G-force -> traveller -> marshall
    Te koop: Marshall buikkast stereo 1960 lead (nieuw) te koop of ruilen tegen bogner 2x12.

Senior Member

Standaard

Galluh./. En dergelijk update'tje kost mij 245 euro
    heb je 4x 5l's, 1x 5u en 1x EV-5.
    Dat floorboard koste 200..
    Dan heb ik in totaal een bord van 450 euro.. En is het dan niet beter om een Rocktron All Access voor 500 te kopen (dan komen er wel nog enkele expressie pedalen bij)...

Wat vind jij?
    Rover -> G-force -> traveller -> marshall
    Te koop: Marshall buikkast stereo 1960 lead (nieuw) te koop of ruilen tegen bogner 2x12.

Senior Member

Standaard

Als je 2ehands een All Access vindt, zou ik dat doen.
    Overigens kun je ook andere (lees stuk goedkopere) varianten kopen ipv. de boss-footswitches. Proel en Behringer etc. werkt net zo goed en dan ben je denk ik zo rond de 100 euro klaar.
    kijk bijv. maar eens op www.musicstore.de

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldd

Een tweede kleine andere vraag die ergens anders over gaat. Ik heb ooit eens speakersnoer gemaakt (dus van eind versterker naar speakerkast). Als de eindversterker hard gezet word hoor je heel soms een buitenlandse radio zender? Hoe kan dit in godsnaam? Het is gewoon microfoon snoer (dus 2 adrigekabel die naast elkaar in de buitenhuls zit). Gewoon klote kwaliteit ivm afschermen?

Gr
    Het antwoord geef je zelf al. Zorg voor speakerkabel!!!!!!!!!! geen Microfoonkabel. Zo gaan je spullen stuk.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten