Iemand ervaring met dit replica merk ?
Heb onlangs op een Les Paul Replica gespeeld van 200 € ,heb nog nooit op een echte gespeeld maar volgens mij klonk ie wel ok
Iemand ervaring met dit replica merk ?
Heb onlangs op een Les Paul Replica gespeeld van 200 € ,heb nog nooit op een echte gespeeld maar volgens mij klonk ie wel ok
Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
Fender Blackface family
Ik heb ook op de LP na-aper gespeeld, en het klonk naar stront en er zaten tal van afwerkingsfouten in. Gitaren van het formaat Stagg zou ik zeggen.
Nog slechter dan Richwood dus?![]()
![]()
Vele malen :wink:
1 van de redenen dat het irritant is om te speuren op speurders...
Gezocht: Ibanez DE7
+23452523Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
The greatest mistake in life is to be continually fearing that you will make one. –Elbert Hubbard
Ben wel benieuwd of er inmiddels mensen zijn die die dingen in de hand gehad hebben je wordt er mee overspoeld op marktplaats en Ebay.
Kan het nog slechter dan Stag dan???![]()
hehehe iedereen ff op stag zeiken! Jeej![]()
gear;
Gibson Les Paul std faded honeyburst
Godin LG 24frets hmb
Marshall JCM 900 4501
Boss ds-1
Ik zag 'm ook op Marktplaats staan. Daarna nog even gekeken op Harmony Central of iemand er wat over geschreven en had en ja hoor.... afwerkingsfouten tot en met, flut pick ups, alles d'r op en d'r aan.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Een budgetgitaar uit China of Indonesie ofzo kan ik mij wel indenken. Lagelonenland. Maar als je een budgetgitaar in een "gewone" land als Duitsland wil maken, kan het toch nooit wat worden? Ik bedoel; als er weinig mensen aan te pas komen, en dat verwacht ik dan, kan je toch op het gebied van afwerking en/of hardware nix verwachten?
Favorieten/bladwijzers