Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 79
    Senior Member

Standaard

nico verduin is wat duurder, maar een hele goede zakenpartner, nooit te beroerd om ook maar iets te doen alleen wel iets hogere prijzen dan tubetown
    pokkel'n

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
    nico verduin is wat duurder, maar een hele goede zakenpartner, nooit te beroerd om ook maar iets te doen alleen wel iets hogere prijzen dan tubetown
    Klopt. Nico (www.verelec.com) is wel duurder dan tubetown, maar wel weer goedkoper dan tubeampdoctor. Maar als je de service vergelijkt wint Nico dat met 2 vingers in zijn neus. Er is nog nooit wat mis gegaan en hij reageert altijd super snel op zijn mailtjes. Echt super service!

De service van tubeampdoctor(.com) vind ik ook niet al te best. Een tijdje geleden heb ik mijn chassis/PT/OT voor een 18W bij hem gekocht. De PT van de 18W stond echter nog niet op de site. Dus ik heb hem een mailtje gestuurd of hij ook de PT kon leveren. Op mijn mailtje kreeg ik geen antwoord... maar de volgende dag stond hij wel heeeeel toevallig op de site....
    Goed, ik had besteld, maar na anderhalve week had ik nog niks gehoord. Toen ik hem een mailtje stuurde waar de order bleef kreeg ik weer geen antwoord, maar dezelfde dag was de status van 'in verwerking', naar 'verzonden' gegaan. 5 dagen later had ik mijn pakketje binnen. De order zelf was niks mis mee, maar van service was niet echt sprake.

Naast de slechte service van tubetown vind ik het betalen ook een minpunt. Je moet met credit card betalen of via een overschrijving naar het buitenland. Allemaal niet erg practisch. Liever maak ik het geld gewoon over, zoals dat bij Nico kan.

Nog een groot voordeel van Nico: je kan tolex per dm kopen. Als je alleen per meter kan kopen kom je vaak niet helemaal uit en hou je (te)veel over, wat weer zonde van je geld is. Per decimeter is echt perfect.

Senior Member

Standaard

+1 voor nico, iets duurder, maar het is het zeker waard.

perfecte service.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoostBaksteen
    [Naast de slechte service van tubetown vind ik het betalen ook een minpunt. Je moet met credit card betalen of via een overschrijving naar het buitenland. Allemaal niet erg practisch. Liever maak ik het geld gewoon over, zoals dat bij Nico kan.
    overschrijven naar het buitenland is nauwelijks meer werk dan gewoon naar nederland, nog nooit problemen mee gehad of iets over te klagen
    pokkel'n

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoostBaksteen
    [Naast de slechte service van tubetown vind ik het betalen ook een minpunt. Je moet met credit card betalen of via een overschrijving naar het buitenland. Allemaal niet erg practisch. Liever maak ik het geld gewoon over, zoals dat bij Nico kan.
    overschrijven naar het buitenland is nauwelijks meer werk dan gewoon naar nederland, nog nooit problemen mee gehad of iets over te klagen
    Ik moet daarvoor naar het postkantoor. Kan niet via internet, dus dat vind ik lastiger.

Senior Member

Standaard

moet je maar bij de rabobank gaan
    pokkel'n

Senior Member

Standaard

Dat had ik... maar dat werkt alleen met Internet Explorer, en als je linux draait heb je alleen firefox oid. Dat ging dus niet werken.

Senior Member

Standaard

hah, tja mooi genaaid dan... precies weer een van de redenen waarom ik lekker bij windows blijf.
    pokkel'n

Senior Member

Standaard

Voor mij een reden om de postbank te gebruiken.... de missende ondersteuning voor mijn audigy2 met digitale audio uit is de reden voor mij om toch maar weer windows te gebruiken. Ik kreeg DTS/DD gewoon NIET werkend.... verder werkt het wel prima.

pandjesbaas

Standaard

www.tube-town.de erg scherpe prijzen maar de sservice is matig

ik heb daar nu een keer of 5 wat besteld (grote bestellingen!) en er zat GEEN ENKELE tussen waar geen fouten in zaten en dat meen ik serieus.

voorbeelden:
    - het eerste pakketje is nooit aangekomen, gelukkig deed dirk munzinger niet lastig en stuurde hem opnieuw, maar misschien had hij hem wel nooit verstuurd in 1e instantie
    - verrotte sovtek el84s, schijnbaar gematcht, maar 1tje brandde een aanzienlijk stuk harder dan de andere 3, teruggestuurd, nieuw pakketje ontvangen en die heb ik nog nooit getest, maar het zal wel goed zijn
    - hammond 125e ipv een 125ese die ik had besteld
    - oktalen buisvoeten ipv novalen die besteld waren

etc. etc.
    Gek hoor, mijn ervaringen zijn juist positief.
    Ik heb ook al veel bij Dirk (buizen, trafo's, potmeters,chassis, knoppen, heel veel klein spul) besteld,
    altijd binnen een paar dagen in huis en tot nu toe ontbrak er nooit iets of werd er iets verkeerd/defect geleverd.
    Op vragen binnen een dag (zelfs binnen het uur) duidelijk antwoord.
    Zo zie je maar weer... YMMV...mine does.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten