Heeeee hest die foto in Nijmegen maakt..??????Oorspronkelijk geplaatst door Paultje-k
Heeeee hest die foto in Nijmegen maakt..??????Oorspronkelijk geplaatst door Paultje-k
Gitaren zijn geen hobby maar een way of life
Die foto is idd in Nijmegen genomen
maar niet door mijmaar ik was er wel bij!!
![]()
widdley widdley...WAH WAH WAH....widdley widdley.*divebomb*........chugga chugga...SQUEAL.......chugga chugga....WAH WAH WAH......... chuggah SqEeUaAaaLL!
thank you!! good night!!
Waarbij? Wie is dat?
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
Without music, life would be a mistake
-Nietzsche
Tony Iommi op Fields of rock![]()
Hest nog meer..?????Oorspronkelijk geplaatst door Paultje-k
www.concertpics.tk
Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
SCHAAM JE!!!!!!!! :evil:
widdley widdley...WAH WAH WAH....widdley widdley.*divebomb*........chugga chugga...SQUEAL.......chugga chugga....WAH WAH WAH......... chuggah SqEeUaAaaLL!
thank you!! good night!!
je ziet toch zo wel dat dat Piet Veerman is???Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Oooooh zie het al... komt van de www.black-sabbath.com.Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER
Verrek ja!!Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Piet Veerman lookalikes behoren niet tot mijn idolen, sorry...en als ik naar z'n inlay met bijbehorende kettinghanger kijk hoef ik 'm ook niet beter te leren kennen, wat opzichtig...Oorspronkelijk geplaatst door Paultje-k
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
Without music, life would be a mistake
-Nietzsche
Tsja, tis toch een beetje de grondlegger van de metal en voor je hem beoordeelt op zijn uiterlijk moet je toch maar eens wat Black Sabbath luisteren.
Schrijfsels: www.sprookjesinmineur.nl
Favorieten/bladwijzers