test
test
Gezocht: Ibanez DE7
Waar kan ik witte tolex kopen?
Ik wil namelijk mogelijk m'n Marshall top + cabinet helemaal weer customizen omdat ie er niet uitziet. En omdat een beetje stoer te doen wilde ik 'm in het wit hebben
Net zoals dit:
Weet iemand waar je dat kan kopen?
wit mogelijk bij FNS ( www.fns-tubetech.nl ) maar is tamelijk duur....
Bij tubetown hebben ze ook hoop verschillende soorten, maar geen wit. is stukken goedkoper : www.tubetown.de .
Al eens gedacht aan een tweed-marshall?
Groet, Jazz
Fender Tele (3pup, hotrodded) / Thru-neck Tele => Boss SD-1 (mod)=> Zelfbouw hotrod-sort of-champ/ Cascode-Z-Deluxe
Nog niet aan gedacht, kweet ook niet of daar ooit aan ga denken
Wit vind ik wel ontzettend gaaf staan. Staat op 2dehands.nl ook een London City stack helemaal in het wit. Zo gaaf gewoon![]()
Word wel gauw vies :wink:Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
TE KOOP: KOCH MULTITONE 50W (+FLIGHTCASE met logo) E850 | RMC3 wahwah G. Teese E200 | GIBSON RD CUSTOM uit '78. zie marktplaats of PM VOOR MEER INFO.
damn, wit is zo gaaf, als ik ooit nog een 4x12 bouw word ie wit![]()
Hoi Aart
Hier enkele leveranciers van ons dat witte tolex in voorraad (zouden moeten) hebben:
www.TubeAmpDoctor.com
en
www.Deichton.de
Succes!!!
Beide hebben geen wit. TAD verkoopt wat zijn noemen smooth white. Maar dat is dus gewoon creme kleurig. Zeker geen wit.
Op die andere site geen wit te zien.
Nico :-D :-D :-D
das idd creme.Oorspronkelijk geplaatst door nicoverduin
jammer.
maar mijn groene cab word echt de bom![]()
Wat is tolex eigenlijk voor materiaal? Kan je dit nergens in een andere vorm kopen? Bv. iets fake leather achtig bij een gewone stoffen winkel? Scheelt denk ik enorm in prijs... If you're on a budget, like me...
Cheers,
Bart
Life is music!
Favorieten/bladwijzers