haha ja dat is wel heel leuk, maar wat raden jullie me aan om de sound meer de tele twang te geven
haha ja dat is wel heel leuk, maar wat raden jullie me aan om de sound meer de tele twang te geven
music is revenge
misschien een beetje achteraf gelul,Oorspronkelijk geplaatst door stimmt
maar waarom heb je dat ding niet uitvoerig getest?
Evt hup je strat mee naar de winkel!!
En heb je hem nieuw gekocht?
Dan moet je hem nog kunnen ruilen!
nouja, ik heb em op een andere versterker getest dan dat ik zelf heb (hadden ze neit) dus vandaar..
En inruilen wil ik eigenlijk niet want hij is (voor het geld, 540 euro) een fucking goede gitaar. Ook ZWAAR mooi, en ik denk dat voor een relatief lage prijs het geluid wel wat telederder te maken is
music is revenge
misschien een beetje dom maar je weet maar nooit. Zouden het niet dezelfde elementen kunnen zijn? kbedoel erg onwaarschijnlijk maar je weet maar nooit he :wink:
Dan nog, zou het anders moeten klinken. Een Tele klinkt gewoon compleet anders dan een Strat, ook akoestisch.
Oorspronkelijk geplaatst door @iro
Ik keek er ook al van op
Gear: 357 toetsen, 35 snaren
Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitchOorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
de tele opzich zou natuurlijk meer twang moeten hebben dan 1 strat,maar dan nog het blijven alle 2 single coil gitaren.
en alle singlecoil gitaren ongeacht merk zitten natuurlijk in de zelfde "soort" toonbereik,voor de rest zit je geluid natuurlijk ook in je fingers en niet zo zeer in 1 gitaar.
als je 1 les paul had gekocht en je hoort geen verschil dat was raar geweest bv
En 2 strats?Oorspronkelijk geplaatst door taylor
In je strat Fender lace sensor gold pickups zetten met een fishman piezo brug en powerchip... (Pete Townshend Style)...
Favorieten/bladwijzers