zover ik het weet.... Solo van Private Investigation![]()
zover ik het weet.... Solo van Private Investigation![]()
Hell yeah , Gary Rules vooral in de '80 maar toen was ik nog een kleuter en wist niks van goeie muziekOorspronkelijk geplaatst door The_RockeR13
![]()
Nu wel![]()
Solo's zijn voor homo's met een klein lulletje.
Ik speel die zo'n 3 keer per dag :-D Blijft inderdaad geweldig!Oorspronkelijk geplaatst door DrunkenMaster
"You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
Jongens, jongens, jongens, dat is natuurlijk
Eruption van Eddie van Halen.
Einde discussie :-D
Toto - Animal (NATUURLIJK)
www.digitalsoundplanet.com -> my planet -> zoekfunctie: stevelukather -> dan Toto - Animal aanklikken
TE KOOP: KOCH MULTITONE 50W (+FLIGHTCASE met logo) E850 | RMC3 wahwah G. Teese E200 | GIBSON RD CUSTOM uit '78. zie marktplaats of PM VOOR MEER INFO.
Eruption........
Wat een klote solo vind ik dat.........Nooit begrepen wat mensen er zo goed aan vonden. :-D
"You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
Jij zoekt ruzie :-D :-DOorspronkelijk geplaatst door Azrael
Gnegne......Oorspronkelijk geplaatst door Franc
Ik voel mij als een Irakees die met 10 bommen aan zijn lichaam , een zwaarbewaakte Amerikaanse basis binnen komt stormen. :razz:
Dat geeft wel een hele letterlijke betekenis aan het woord 'Eruption' :lol:Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
Favorieten/bladwijzers