Haha ja zo ongeveer en mn gitaar gaat niet sneuvelen helaas daar was ie net iets te duur voor, maar misschien mag ik die tele van school wel even lenen hehehehe wordt ik vast geschorst...
Haha ja zo ongeveer en mn gitaar gaat niet sneuvelen helaas daar was ie net iets te duur voor, maar misschien mag ik die tele van school wel even lenen hehehehe wordt ik vast geschorst...
Favorieten/bladwijzers