Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: straplocks??

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    zo'n grolsch ringetje is ronduit kut...

    ok je strap komt niet los.. maar als je vaak op en neer springt op het podium, dan gaat het rubber van dat ringetje je strapholder lospurken.. en dat is ook niet echt de bedoeling.. :sad:

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2002
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    734

    Standaard

    Dat hoef ook niet, zolang je maar niet drinkt, rookt, drugs doet of buitensporig neukt (dat laatste is ook niet echt boeiend, ik bedoel wie houd dat bij) ben je de (str8 edge) man! dat vegan verhaal wat er vaak mee geassocieerd word hoort er helemaal niet bij, al zijn de meeste hardliners dat wel.

    Op 2002-07-13 19:02, schreef Noctiis:
    ehh, ik eet wel vlees eigelijk :S
    Maar verder; ik drink geen alcohol en ik blow/rook niet (meer).

  3. #13
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Op 2002-07-13 23:45, schreef AllodoX:
    zo'n grolsch ringetje is ronduit kut...

    ok je strap komt niet los.. maar als je vaak op en neer springt op het podium, dan gaat het rubber van dat ringetje je strapholder lospurken.. en dat is ook niet echt de bedoeling.. :sad:
    Dat had ik dus thuis ook al... 'k stond steeds te kijken of dat ringetje al op de grond lag...

  4. #14

    Standaard

    Op 2002-07-14 05:28, schreef lars:
    Dat hoef ook niet, zolang je maar niet drinkt, rookt, drugs doet of buitensporig neukt (dat laatste is ook niet echt boeiend, ik bedoel wie houd dat bij) ben je de (str8 edge) man! dat vegan verhaal wat er vaak mee geassocieerd word hoort er helemaal niet bij, al zijn de meeste hardliners dat wel.

    Op 2002-07-13 19:02, schreef Noctiis:
    ehh, ik eet wel vlees eigelijk :S
    Maar verder; ik drink geen alcohol en ik blow/rook niet (meer).

    oh nou kijk eens aan, ik ben straight edge zonder het te weten :grin: Maarre, ik houd wel een beetje van buitensporig neuken :grin: :grin: :grin:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top