als mod zou je toch tegen het probleem moeten aangelopen zijn dat als je de 30ste post hier post (of 15e, of 45e) en hij weer die foutmelding geeft, dat je post zelfs met meerdere malen vernieuwen NIET verschijnt.Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
Die bump was puur om de post ervoor zichtbaar te maken op de nieuwe pagina.
EN WANNEER WORDT DIE GODDAMN FILTH RIDDEN GITAARNET SERVER NOU EENS GEFIXED?!!!
Het lijkt wel fietsendiefstal in Nederland; een narigheid waarmee je maar moet leren leven. :evil: :evil: :x



Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers