Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
bump
vanuit het perspectief van mod:

Een bump na 2 (twee!!) minuten?????? WTF??
als mod zou je toch tegen het probleem moeten aangelopen zijn dat als je de 30ste post hier post (of 15e, of 45e) en hij weer die foutmelding geeft, dat je post zelfs met meerdere malen vernieuwen NIET verschijnt.

Die bump was puur om de post ervoor zichtbaar te maken op de nieuwe pagina.

EN WANNEER WORDT DIE GODDAMN FILTH RIDDEN GITAARNET SERVER NOU EENS GEFIXED?!!!

Het lijkt wel fietsendiefstal in Nederland; een narigheid waarmee je maar moet leren leven. :evil: :evil: :x