Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    281

    Standaard

    He Dacu: thanx voor je aardige feedback... een feestje op poten zetten bij optredens lukt tegenwoordig aardig, maar dat moet ook wel bij een beetje serieuze funkband.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DACU
    .
    --> niet vals bescheiden zijn !
    funk gitaar is moeilijker dan de meeste mensen denken vind ik. Om het allemaal perfect strak te laten klinken moet je toch al wat gitaarervaring hebben. Vele rocksolo's met distortion op 10 zijn dan ook makkelijker te spelen..
    Maar eigenlijk doet dit er allemaal niet toe : als het goed klinkt is het goed, technisch moeilijk of nie.

    Tja, wat kan ik zeggen.... Helemaal mee eens!

  2. #32

    Standaard

    offtopic: stelletje kleuters loop niet zo te zeuren, als je meer aandacht voor je nummers wil moet je maar meer optreden ofzo

    ontopic: complimenten Robs! erg strak funknummer, heel goed in elkaar gezet, loopt gesmeerd. Live ben ik benieuwd of je deze strakheid ook haalt, maar aan de opname te horen twijfel ik er niet aan. Enige mindere puntje aan het geheel (1e nummer ben ik mee begonnen) is het toetsengeluidje dat af en toe erdoor komt, klinkt iets te gemaakt voor mij. Maar verder petje af!

  3. #33

    Standaard

    FF iets on topic voor de verandering:
    Robs dit klinkt echt cool!!
    Superstrak en goede productie!! Het klinkt heel professioneel.
    Een gave gitaarsolo had het misschien nog interessanter kunnen maken. :razz: Maar dat is meer iets waar ik zelf van hou dus..
    Prima stukken in ieder geval :-D

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    281

    Standaard

    @ Mr Bluesbraker.... Thanx man, cool
    Live halen we idd deze strakheid niet, maar dit is ook met een clicktrack opgenomen: live is dat toch niet wat we willen.

    @ Segers: thanx voor de feedback! Wat betreft een gitaarsolo, in het tweede stuk zitten twee kleine gitaasolo'tjes ingespeeld met een Qtron, vind ik persoonlijk wel geslaagd (lekker geluid). Op de andere nummers op onze demo staan ook gitaarsolo's dus mn bandgenoten zullen op een gegeven moment het gitaargeweld ook wel zat zijn..

  5. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robs
    @ Segers: thanx voor de feedback! Wat betreft een gitaarsolo, in het tweede stuk zitten twee kleine gitaasolo'tjes ingespeeld met een Qtron, vind ik persoonlijk wel geslaagd (lekker geluid). Op de andere nummers op onze demo staan ook gitaarsolo's dus mn bandgenoten zullen op een gegeven moment het gitaargeweld ook wel zat zijn..
    Hee Robs, ik heb die 2e nu geluisterd. Complimenten. Die break die op ca 3.50 wordt ingezet en eigenlijk outro is, is echt gaaf!! Die had ik vaker laten terugkomen, kort in het midden of zo :-D
    De solo's zijn zeker geslaagd, echt lekker, zonder pretenties

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    281

    Standaard

    Thanks Roy! Cool om te horen...

    Stond zelf een beetje verteld van hoe goed de Qtron (van onze bassist) met een gitaar klonk... dacht dat die unit alleen voor bas was.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top